י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חברת הבירה למען חידושי תורה

עשרות אברכים מאלעד זכו בפרסים יקרי ערך, בתחרות כתיבת חידושי התורה של חברת קרלסברג. נושא ה'חבורות': שמחה. הקמפיין שיעלה בקרוב במגזר החרדי יעסוק גם הוא בנושא זה

הזוכים ומנהלי חברת בירת קרלסברג
הזוכים ומנהלי חברת בירת קרלסברג

במעמד מרשים ומרגש התקיים אמש טקס חלוקת הפרסים מטעם חברת מבשלות בירה ישראל, יצרנית קרלסברג, טובורג ומאלטי. טקס חלוקת הפרסים הינו המשך למבצע הענק שקיימה החברה באלעד בחג הסוכות. בטקס השתתפו בכירי מבשלות בירה ישראל, המנכ"ל מר משה קטן, מנהל מגזר חרדי, אורן מזרחי ומנכ"ל פרסום נטו, שי הורוויץ.

עשרות חידושי התורה שהגיעו למבשלות בירה ישראל בנושא שמחה הועברו לצוות רבנים ורשימת הזוכים בתחרות התפרסמה בעיתונות המקומית באלעד. למעלה מ-20 משפחות באלעד זכו לקבל קופסא לאתרוג מכסף טהור, משטח לחלות מכסף טהור מבית הצורפים, מצלמות דיגטליות ועוד. הפעילויות השונות שקיימה החברה זכו לתגובות נלהבות מתושבי העיר ולהשתתפות ערה של מאות משפחות במבצע הענק.

בטקס חלוקת הפרסים בבית קרלסברג בגבעת שמואל, ציין מנכ"ל מבשלות בירה ישראל, משה קטן כי החברה רואה חשיבות בהעברת המסר אודות התועלות בצריכת הבירה. "מחקרים מדעיים מראים כי צריכה מתונה של כוס בירה לבנה ליום, מונעת מחלות לב וכלי דם ומסייעת לבריאות. משה קטן אף ציין כי מבשלות בירה ישראל שלא הייתה פעילה עד כה במגזר החרדי החליטה להתחיל בפעילות רחבת היקף במגזר החרדי כאשר יריית הפתיחה הייתה הפעילות האפקטיבית בחג הסוכות האחרון באלעד.

הרב זיני, מהזוכים הראשונים בתחרות שדיבר בשם הזוכים העלה על נס את תרומת החברה לאווירת השמחה בעיר אלעד בחג הסוכות "קרלסברג פעלה לעודד את השמחה בעיר בפעילות לילדים ולמבוגרים", הרב גבריאל דוד פויר שזכה במקום השני בתחרות ציין כי הפעילות שקיימה קלרסברג בסוכות ותחרות חידושי התורה שערכה החברה הינה פעילות יוצאת דופן ובגדר תקדים שבו לראשונה בישראל חברה גדולה מקיימת פעילות כה מדויקת, אפקטיבית ומותאמת לציבור החרדי מתוך היכרות והבנה עמוקה עם ציבור זה".

אורן מזרחי, מנהל מגזר חרדי ב"מבשלות בירה ישראל" מוסיף כי לאור הצלחת הפעילות ולאור המשוב החיובי שלה זכתה החברה בפעילותה במגזר החרדי מתכננת החברה להמשיך ולקיים במהלך השנה הקרובה פעילות מגוונת וחדשנית במגמה לעורר את המודעות לתועלות הקיימות בצריכה מתונה של בירה בכל ארוחה".

שי הורוויץ, מנכ"ל פרסום נטו ציין, כי לתועלות אלו סימוכין גם במקורות היהדות וחלק מהפעילות השיווקית העתידית של החברה תעלה על נס היבטים אלו בצריכה יומיומית של הבירה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד