י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

להתאפר טבעי? כך תעשו, שלב אחרי שלב

נשים חרדיות רבות מבקשות להתאפר 'בלי להתאפר' • עדין, צנוע, איפור שאינו נראה... • שרון דבוש, מאפרת ומרצה במכללת איל מקיאג', מסבירה איך אפשר לעשות זאת בקלות, שלב אחרי שלב

צללית איפור - איל מקיאג'
צללית איפור - איל מקיאג'



כולנו מעוניינות באיפור עדין ומחמיא שמתאים ליום-יום, שהינו קליל, עמיד ונראה טבעי לגמרי. הרעיון המרכזי הוא להיראות רעננה, מטופחת וקורנת, אך לא מאופרת בכבדות ובצורה מלאכותית מידי. להדגיש את החוזקות והחלקים היפים שבפנים, ולטשטש את מה שאיננו מעוניינות להבליט.

מראה האיפור הטבעי מבוסס על עיקרון של שימוש בצבעים כהים ובהירים, שיוצרים אזורי אור וצל בפנים. כשיודעים להשתמש במשחקי האור והצל האלו בצורה נכונה, ניתן "לחטב" את הפנים, להדגיש אזורים מסוימים ולטשטש אחרים.



כיצד ליצור את מראה האיפור הטבעי:

1. בשלב הראשון, נניח מייק אפ נוזלי שתואם את גוון עור הפנים, בשכבה אחידה. המייק אפ הנוזלי מתאים לאיפור יום עדין, היות והוא שקוף למחצה ומעניק כיסוי שנראה טבעי, אך עמיד. ניתן להשתמש במייק אפ הנוזלי גם כקונסילר ולהניחו מתחת לעיניים.

יתרונו של המייק אפ הנוזלי, הינו הסיליקון, שעושה לפנים "ליפטינג" ומשווה להן מראה מתוח. בנוסף, מכיל המייק אפ כמות נכבדת של פודרה, שמשחררת אותנו מהצורך לפדר את הפנים פעם נוספת (פידור נוסף עלול להבליט פגמים וקמטוטים). אצל נשים בעלת עור שומני שנוטה להבריק, אפשר לפדר בצורה עדינה את איזור ה-טי (מצח, אף וסנטר).

2. בעזרת מייק אפ בגוון כהה יותר בכשני טונים מגוון עור הפנים, ניצור אזורים מוצללים (הצללות) שיעניקו אשליה של שקעים, יטשטשו את גבולות המייק אפ וייחטבו את הפנים. את ההצללות ניצור מתחת לעצם הלחיים, בכנפות האף (בצמוד לגשר האף) ובמסגרת הפנים. נטשטש ונעדן את מעברי הצבעים של שני המייק אפים.

3. בעזרת מייק אפ בגוון בהיר יותר בכשני טונים מגוון עור הפנים, ניצור נקודות מוארות יותר, שיתנו אשליה של הבלטה והרחבה וירימו עוד יותר את עצמות הלחיים, את מרכז המצח ואת גשר האף.
במידה ויש צורך להוסיף פודרה, נעשה זאת כעת, טרם השימוש בחומרים יבשים ואבקתיים.

4. בעזרת מברשת גדולה, נשתמש בצללית או בסומק בגוון אפרסקי כדי ליצור הסמקה טבעית על תפוחי הלחיים, אותם ניתן לזהות בבירור, כשמחייכים. הסומק יתחבר ויתמזג עם ההצללות שהנחנו מתחת לעצמות הלחיים.

טיפ איפור- כל צללית בגוון הסמקה טבעי (ורדרד או כתמתם) יכולה לשמש אותנו גם כצללית וגם כסומק!

5. נדגיש את עצם הגבה (העצם שנמצאת מתחת לגבה) ואת פנים העין (במקום הקרוב ביותר לאף), בעזרת צללית בגוון שמנת, בכדי להגדיל ולפקוח את העיניים וליצור מראה מואר, רענן ונקי.

6.נסרק את הגבות וננקה אותן משאריות של מייק אפ ופודרה ונשלים אותן במידת הצורך. השלמת והארכת הגבות נעשות באמצעות מברשת קטנה וזוויתית ובעזרת צלליות שתואמות לגוון שורשי השיער של המאופרת. הארכת הגבה תיעשה על ידי צללית קצת יותר כהה. בסיום הטיפול בגבות, נסקרן שוב ונעניק להן מראה טבעי יותר.

7. נניח עיפרון שעווה לבן על מעקה העין (המסגרת התחתונה של העין), בכדי לשוות לה מראה של עין גדולה ונקייה. העיפרון מנטרל את האדמומיות הטבעית של העין ומעניק מראה חיוני ורענן (כאילו ישנתן 12 שעות בלילה!). בעלות עיניים עגולות או גדולות מאוד יכולות לוותר על העיפרון הלבן, או אף להשתמש בעיפרון שחור במקום, שיקטין את העין וילכסן אותה.

8. נעגל את הריסים באמצעות מעגל ריסים ונניח מסקרה שחורה בכדי לתת אשליה של עין פקוחה ומלוכסנת.

9. נניח שפתון בגוון טבעי על השפתיים. שפתון העיפרון בו השתמשנו פרקטי, נוח מאוד לאחיזה ולשימוש ומכיל בתוכו כמות נכבדת של וזלין וקרם הגנה אשר מזינים את השפתיים, נותנים מראה מבריק ורך ומונעים התקלפויות וסדקים בשפה.

10.טיפ לערב: לשדרוג המראה וליצירת איפור אלגנטי יותר שמתאים לערב,
ניתן להניח על גלגל העין צללית מבריקה בגוון טבעי ורדרד- זהוב, שתעניק מבט מנצנץ וזוהר. על השפתיים ניתן להניח שפתון אדום או אדמדם להדגשה. לחיזוק עמידותו, מומלץ להשתמש בתוחם שפתיים בצבע זהה ולהניחו על השפתיים טרם מריחת השפתון.

והנה לכן איפור טבעי ורענן, שמתאים ליום יום, עמיד למשך שעות ארוכות ולא נראה עמוס ומלאכותי.

המוצרים בהם השתמשנו ליצירת האיפור הטבעי:

• מייק אפ בסיס- "אוריינטל יוזלי"
• מייק אפ כהה- "טאן" נוזלי
• מייק אפ בהיר- בז' נוזלי
• פודרה בתפזורת- בז'
• צלליות לגבות- "מוקפינו" להארכה ו"גריי בראון" למילוי
• מברשות לגבות- מברשת סירוק ומברשת "בראו" למילוי
• נקודות אור בעיניים- צללית שמנת "סנט מוריץ ווייט", מברשת "שיידינג"
• מסקרה שחורה דו"צ
• סומק צללית "דזרט סאנד" בגוון אפרסק, מברשת "רוז"
• עיפרון שעווה לבן לעיניים
• שפתון עיפרון בצבע טבעי "בלאש"

שדרוג לאיפור ערב:

• צללית אבקה מבריקה בצבע זהוב עדין "גולד סאנד"
• תוחם שפתיים "רד"
• שפתון עפרון אדום "רד"

את מוצרי איל מקיאג' ניתן להשיג בחנות איל מקיאג' בבני ברק, טל' 03-6198960

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד