י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרדיו השבור זיכה את הילד הנכה בתפילין • מיוחד

יהודי שאינו חובש כיפה האזין לרדיו ושמע כי ילד חרדי נכה זקוק בדחיפות לזוג תפילין • הוא יצר קשר עם המערכת שגילתה: האיש תורם תפילין מידי חודש • מי כעמך ישראל

תפילין
תפילין

יעקב הופמן (שם בדוי) יצא ביום חמישי מחנות האלקטרוניקה ברעננה, כשבמכוניתו מערכת סטריאו חדשה. המערכת 'שכבה' ברכבו חודשים ארוכים, אבל יעקב התעצל לגשת למתקין שיבצע את העבודה.

בשבוע שעבר החליט יעקב לגאול את המערכת מבדידותה, ונסע למתקין מורשה. משהסתיימה המלאכה, פתח את הרדיו, שם שמע בקשה מיוחדת.

"ילד נכה זקוק לתפילין באופן דחוף", סיפר מגיש התוכנית, עמי מיימון. "מי שיכול לעזור, שיתקשר למערכת התוכנית ונפנה אותו לילד הנכה, שהתחיל לאחרונה להניח תפילין".

יעקב התקשר למערכת, שם ענה לו המפיק ישראל קליין. "מדובר בילד מוגבל, שבקושי יכול לזוז ללא עזרה, התפילין שלו שסועות וקרועות. הוא חייב זוג חדש של תפילין".

יעקב סיפר למפיק, כי לפני כמספר דקות חיבר את המערכת לאוטו, והוא בטוח שיד ההשגחה הייתה בעניין. "אפשר לבוא אלי הביתה ולקחת זוג תפילין חדשות ומהודרות".

מערכת התוכנית 'חידודון' שלחה שליח מיוחד, שאסף את התפילין מביתו של יעקב. השליח פגש ביהודי שאינו חובש כיפה, אך מקפיד על שמירת המצוות. יעקב סיפר לשליח כי מידי חודש הוא קונה מכספי מעשר תפילין למי שזקוק, ובהשגחה פרטית האזין לתכנית ברדיו.

יעקב הוסיף עוד סכום כסף, בכדי לבחור גם טלית ותיק מהודר לתפילין והטלית, והשליח רץ לביתו של הילד הנכה, בכדי להביא את 'השלל'.

בני המשפחה היו המומים: שעות ספורות לאחר שפנו לרדיו, וכבר קיבל הילד את הטלית, התפילין והתיק המהודר.

והכל בזכות רדיו שתוקן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד