י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

'הוד לבן' משיקה מבצע קיץ מחשמל: עשרות זוכים במוצרי חשמל במתנה

'הוד לבן' בכשרות המהודרת של הרב רובין שליט"א, מותג מוצרי האיכות מבית 'עוף טוב', יוצא במבצע קיץ מחשמל במסגרתו יזכו עשרות זוכים במוצרי חשמל שווים במתנה: מקרר, מקפיאים, מיקסרים, מעבדי מזון, תנורים, מכונות כביסה, שואבי אבק, מייבשי כביסה, מכונות קפה ועוד

'הוד לבן' משיקה מבצע קיץ מחשמל: עשרות זוכים במוצרי חשמל במתנה



'הוד לבן' בכשרות המהודרת של הרב רובין שליט"א, מותג מוצרי האיכות מבית 'עוף טוב', יוצא במבצע קיץ מחשמל במסגרתו יזכו עשרות זוכים במוצרי חשמל שווים במתנה: מקרר, מקפיאים, מיקסרים, מעבדי מזון, תנורים, מכונות כביסה, שואבי אבק, מייבשי כביסה, מכונות קפה ועוד!

איך משתתפים? קונים 2 ממוצרי 'הוד לבן' האהובים, מתקשרים לתיבת הטלאול של המבצע שמספרה 03-9411404, משאירים בה את הפרטים הנדרשים ונכנסים להגרלה הגדולה.

ככל שתקנו יותר מוצרים – תוכלו להשתתף יותר פעמים בהגרלה ולהגדיל את סיכוייכם לזכות בפרס. כל מוצרי המותג "הוד לבן" משתתפים במבצע: שניצלים מוכנים קפואים, קציצות ביתיות, פסטרמות במגוון הטעמים, נקניקים ונקניקיות מהודו משובח.

הגב' ענבל טרופ קירש – סמנכלי"ת השיווק של 'עוף טוב': "בחרנו לקיים את מבצע הקיץ הגדול והמסורתי שלנו זו השנה השלישית ברציפות, לאור ההצלחה ושיתוף הפעולה הפורה של הציבור במבצעים הקודמים שלנו בחופשת הקיץ. חשוב לנו לאפשר למשפחה החרדית ליהנות ממוצרינו המשובחים והאהובים גם בתוך הבית וגם מחוצה לו בטיולים ובפיקניקים. המוצרים שלנו חוסכים את טרחת הבישול וההכנה ומאפשרים הנאה מירבית ופניות גבוהה לזמן איכות של הורים וילדים ושל כל המשפחה המורחבת".

הגב' דנה כהן, מנהלת תחום שוק מקצועי ב'עוף טוב': "אנו רואים במגזר החרדי קהל צרכני אסטרטגי, מייחסים לו חשיבות רבה ומציעים לו מגוון עשיר של מוצרים איכותיים. סדרת המנה העיקרית של 'הוד לבן' כוללת: שניצל דק ענק, שניצל ביתי מעודן, חטיפי שניצל וקציצות וסדרת המנה הקלה כוללת נקניקיות, נקניק סלמי ומגוון עשיר של פסטרמות בטעמים אהובים: פסטרמה ברביקיו, פסטרמה מקסיקנית, נקניק סלמי, פסטרמה בדבש טהור, פסטרמה מעושנת ופסטרמה על גחלים".

כל מוצרי הוד לבן העשויים מבשר הודו משובח שמומלץ על ידי תזונאיות ובכשרות המהודרת של הרב רובין.

במבצע "קיץ מחשמל עם הוד לבן " ניתן להשתתף בין התאריכים י"א באב תשע"ז- 3.8 ועד ט' באלול תשע"ז- 31.8.

את מוצרי "הוד לבן" ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
הוד לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד