י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שדר הרדיו עודכן על האסון ושינה אווירה

"קשה לדמיין ולהכיל את אותם דמויות שהרקדת בבר המצווה של המשפחה לפני שנתיים. רגע אחרי הנחת תפילין במקום הקדוש לעם היהודי - הכותל, נאבקים על חייהם מתוך התופת" כך בן לולו ל'בחדרי חרדים'

עמירם בן לולו בשידור
עמירם בן לולו בשידור

 


שדר הרדיו עמירם בן לולו, מגיש תוכנית המוזיקה 'המבוקשים' ב'קול ברמה', הגיע אתמול (שני) לעוד יום שידורים שגרתי ברדיו, והחל להגיש את תוכניתו כמידי יום בין 4 ל-5 בצהריים.

אלא שאת הדבר הבא הוא לא צפה - דקות ספורות לפני תחילת תוכניתו, נודע לו ב-SMS שקיבל, כי קורבנות אסון השריפה בפלטבוש, הם ממשפחת אזן. בן לולו לא הצליח להמשיך לשדר כרגיל, מכיוון שנזכר בבר מצווה שהפיק לבנם הבכור לפני כשנתיים בישראל, ועבר לשדר מוזיקה שקטה ואף שיתף את המאזינים על הקשר שלו עם בני משפחת אזן.



"אני רוצה לשתף אתכם", אמר בן לולו למאזיני התוכנית, "יש לי כאן מלחמה מאוד גדולה בין המקצועיות הרדיופונית לבין הבני אדם שבנו. מצד אחד אני אמור לבוא ולעשות לכם שמח והרבה הרבה מצב רוח במיוחד בימי החנוכה, מצד שני רגעים לפני השידור קיבלתי את הבשורה על האסון שקרה בבית משפחת אזן בפלטבוש. זה לא קל לשדר במצב כזה, בפרט שאתה מכיר את המשפחה מקרוב ואף זכיתי לעשות להם שמחות בארץ".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים אומר בן לולו: "כשאתה רגיל לראות אנשים ביום השמח של חייהם - מחייכים, מאושרים ויפים, קצת קשה לדמיין ולהכיל את אותם דמויות שהרקדת בבר המצווה של המשפחה לפני שנתיים. רגע אחרי הנחת תפילין במקום הקדוש לעם היהודי - הכותל, נאבקים על חייהם מתוך התופת, לדמיין איך שירת המלאכים הופכת לזעקות על חייהם".

"להבין שלהבות חג החנוכה המשפחתי והחמים הפכו ללהבות שמאיימות על חיים שלמים - זה קשה מאוד בפרט שאתה מכיר את המשפחה מקרוב, והכי קשה זה להיות נאמן לתפקידך לשדר שמחה ביום שכזה. בהחלטה של רגע עברתי לגל שקט למרות שזה חנוכה ויום ראש חודש. תנחומים למשפחה היקרה והחלמה מהירה לפצועים. שיהיה ראש החודש הזה סוף וקץ לכל צרותינו אמן".

עמירם בן לולו משפחת אזן אסון חנוכה פלטבוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד