י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ההבטחה של הצדיק למוכר ששרף את החמץ

בני ירושלים באו ביממה האחרונה לעודד את בעל ה'מיני מרקט' המפורסם בשכונה החרדית, זאת לאחר שקידש את ה' ושרף חמץ בשווי של 15,000 שקל • אמש הפתיע אותו הצדיק הירושלמי שהשאיר במקום הבטחות

הצדיק רבי אבא אמש במיני מרקט של גבריאל
הצדיק רבי אבא אמש במיני מרקט של גבריאל



המעשה שמרגש את ירושלים: בעליו של 'מיני מרקט גבריאל' ששרף את החמץ שאוחסן בחנותו, בערב שביעי של פסח - וזאת בשל כך ששכח למכור את החמץ - ממשיך לעורר גלים של רגשות בקרב בני עיר הבירה.

גבריאל, בעל ה'מיני מרקט' המפורסם בשכונת רמת שלמה בירושלים - הביא לחיזוק גדול בקרב רבים שעודדו אותו, שלמרות הפסד כלכלי של 15,000 ש"ח, הוא לא נרתע מלשרוף את החמץ ולקיים את ההלכה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בין עשרות האנשים שבאו לעודד, אמש (ראשון) הגיע לחנות שקידשה את ה' - הצדיק מרמת שלמה רבי אבא קליינרמן - הידוע ומפורסם כדמות שברכותיה מתקיימות אחת לאחת.

הרב קליינרמן הגיע לחזק את גבריאל שסיפר לו את אשר אירע. הרב הרעיף עליו ברכות לרוב ובירכו: "רק תרוויח מכך - ולא תפסיד כלום".

כזכור וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בהוראת רב השכונה הגאון רבי מתתיהו דייטש, ולאחר התייעצות עם הראב"ד הגר"מ שטרנבוך בחול המועד, שרף גבריאל את החמץ בערב שביעי של פסח, ואתמול לאחר שנמצא עוד חמץ בחנותו - זאת לאחר ששכח למכור את החמץ בערב חג הפסח.

(בעל החנות אמש מקבל שיחות עידוד מכל הארץ)

רבי אבא קליינרמן אמש בחנות





שריפת חמץ בחג רמת שלמה מיני מרקט גבריאל רבי אבא קליינרמן מכירת חמץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד