י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קורץ לקהלים חדשים?

אולמרט: שמעתי שהפכתי לחרדי - אין שחר

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, טען בנאום שנשא בכנס לשכת רואי החשבון באילת כי נפוצו שמועות על כך שהפך לחרדי בתקופת שהותו בבית הכלא, כשהוא טורח להפריך אותן ולהכריז: "לא היה ולא נברא"

אולמרט: שמעתי שהפכתי לחרדי - אין שחר
"לא הפכתי לחרדי". אולמרט צילום: גילי יערי, פלאש 90

מצטרף לטרנד הקריצה לקהל הדתי? ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הכריז במהלך כנס רואי החשבון שהתקיים באילת, כי נפוצו שמועות שלפיהן התחזק והפך ליהודי חרדי ושומר מצוות בתקופת שהותו בבית הכלא, ואז מכחיש אותן בתוקף.

"שמעתי שאמרו שהפכתי לחרדי שאני מניח תפילין- לא היה ולא נברא" אמר אולמרט. "מה שכן, היו בתא כמה אנשים מאוד חרדים ועבורם תפילה בציבור הוא דבר מאוד חשוב. אני חילוני לגמרי, מעולם לא הסתרתי את זה גם כראש עירית ירושלים ששותפיי היו חרדים. אבל בשביל החרדים שהיו איתי, פעם אחת ביום 20 דקות- דאגנו שיהיה מניין כדי לכבד את האנשים שעבורם זה היה חשוב מאוד. לשאר השמועות אין שחר".

כזכור, בראשית השבוע דווח כי תשע שנים לאחר שעזב את לשכת ראש ממשלת ישראל, שבמהלכן הספיק לעשות היסטוריה ולהפוך לרה"מ הראשון אי פעם שנשלח לכלא, התהדר אהוד אולמרט בג'וב חדש - יושב ראש מועצה ציבורית חדשה לאורח חיים בריא ולמניעת סוכרת.

את המועצה הקימה עמותה בשם 'מהיום', העוסקת על פי הגדרתה "בחינוך ובהסברה לאכילה מאוזנת ולהרחבת הפעילות הגופנית, בעבודה ממוקדת מול משרדי ממשלה, הכנסת, הפקידות ושאר מקבלי ההחלטות, לשם השפעה על תקצוב, חקיקה ורגולציה, רפורמות מקדמות בריאות ויישום מדיניות תואמת, בבניית מוקדי כוח בציבור הרחב ובמערכת הפוליטית ובעבודה מול רשויות מקומיות וקבוצות אתניות ומגזרים".

לצדו של אולמרט, שכיהן בעבר גם כשר הבריאות, יכהנו בראשות המועצה גם נשיא 'מהיום', פרופ' איתמר רז (המשמש גם כיו"ר המועצה הלאומית לסוכרת) ופרופ' מרדכי שני (לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות ומנהל המרכז הרפואי שיבא).

זמן לא רב לאחר ההכרזה הראשונית על הקמת המועצה, פרסמה העמותה הודעת הבהרה, בה נאמר: "אהוד אולמרט - מצטרף בהתנדבות כיו"ר המועצה הציבורית החדשה של עמותת מהיום - לאורח חיים בריא ומניעת סוכרת, כמו שאר חברי המועצה, כמו מי שמוביל את העמותה: פרופ' איתמר רז".

על פי ההודעה: "הבחירה באולמרט נובעת מכך שישראל במשבר השמנה חריף. זו בעיה של ראש הממשלה. זו בעיה של שרי האוצר. הכלכלה. החינוך. הספורט, וכמובן משרד הבריאות, שבינתיים לבד במערכה. עד כה לא חלחלה הבנת עומק המשבר בממשלה ובציבור. הכוונה היא להוביל את המאבק לאורח חיים בריא יותר לשלב לגמרי אחר".

אהוד אולמרט חזרה בתשובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד