י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו: "האנשים בעזה כבר הפכו לנכים"

אחות המחבל: "שולחים פה אנשים למות"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, פרסם בעמוד הפייסבוק בערבית, תיעוד של בחורה מרצועת עזה, שאחיה נהרג בהפרות הסדר האלימות במסגרת מה שמכונה "צעידת השיבה". בסרטון, אחותו של ההרוג מפנה אצבע מאשימה וגלויה לעבר שלטון טרור החמאס ברצועה, ומציינת כי האשמים במצבם הם ארגוני הטרור ברצועה • צפו

אחות המחבל: "שולחים פה אנשים למות"
חטיב, פלאש90

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, פרסם ב'אלמונסק' עמוד הפייסבוק בערבית, תיעוד של בחורה מרצועת עזה, שאחיה נהרג בהפרות הסדר האלימות במסגרת מה שמכונה "צעידת השיבה".

בסרטון, אחותו של ההרוג מפנה אצבע מאשימה וגלויה לעבר שלטון טרור החמאס ברצועה, ומציינת כי האשמים במצבם הם ארגוני הטרור ברצועה: "כל יום אנחנו שומעים הבטחות מהנייה שיהיה יותר טוב. אבל כל יום שעובר המצב הופך גרוע יותר. האשמה אצל הארגונים; הם אלה ששלחו אותם לתהלוכות השיבה", אמרה האחות.

בדבריה אמרה: "אללה לא יסלח לארגונים (בעזה). מה האשמה של תהלוכות השיבה? מה אשמתנו? הלוואי שיפסיקו עם תהלוכות השיבה הללו! כל יום מתים בגללם, והעולם מבסוט. שליטי (ערב) מבסוטים. למה אתם מחכים?! כל האנשים (בעזה) או נהרגו או הפכו נכים. מה זו אשמתנו? המולדת שלנו, נכון, והשהידים שלנו מוכנים ללכת למען המולדת, אבל צריכה להיות לזה תכלית, לא שילכו ככה סתם בשביל כלום", אמרה.

בפוסט נכתב כי, "מזה חודשים שארגון הטרור חמאס שולח אתכם לגדר הביטחון תחת הבטחות כוזבות וסיסמאות ריקות מתוכן. ולא רק אנו אומרים זאת אלא גם אתם!".

צעדות השיבה גבול רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד