י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפעילות נמשכת

צעיר חרדי נתפס על חם משחית שלט בחירות

המשטרה נחושה להמשיך את מאבקה בתופעת השחתת שלטי בחירות של מועמדים בבחירות המוניציפליות. זה הלילה השני ברציפות שהמשטרה ידה על חרדים קיצוניים המשחיתים שלטי חוצות, בעיקר של המועמדת רחל עזריה שתמונתה מתנוססת בימים אלה על אוטובוסים הנוסעים ברחבי ירושלים 

צעיר חרדי נתפס על חם משחית שלט בחירות
חרדי במאה שערים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפעילות הסמויה של המשטרה נגד השחתת שלטי בחירות נמשכת. במהלך הלילה (רביעי) עצרו בלשי המשטרה על חם חשוד נוסף, עת שניסה להשחית שלט בחירות המוצב על אוטובוס.

פעילות זו הנה המשך ישיר של הפעילות שנערכה לילה קודם לכן, במהלכה נעצרו שני חשודים נוספים.

חקירת המשטרה הסמויה החלה ביום ראשון עם צאת צום תשעה באב, לאחר שהתקבל במשטרה דיווח אודות חרדים קיצוניים שתלשו שלט בחירות של המועמדת לראשות העיר ירושלים חברת הכנסת רחל עזריה, המוצב על אוטובוס וריססו אותו בצבע.

הלילה ערכו בלשי המשטרה פעילות סמויה בכיכר השבת בירושלים, במהלכה סיכלו ניסיון נוסף של כבן 15 המשתייך לפלג חרדי קיצוני - להשחית שלט בחירות ולפגוע בו ועצרו אותו 'על חם'.

החשוד הובא לחקירה במשטרה, ובהמשך יובא לדיון בעניינו בפני בית המשפט.

במשטרה שבים ומדגישים, כי "משטרת ישראל לא תאפשר לאף אדם לפגוע ברכוש פרטי או ציבורי, וכן לא תאפשר כל פגיעה בתעמולת בחירות המתקיימת כחוק ללא הבדל דת, גזע ומין. נגד אותם חשודים נפעל למיצוי הדין".

כזכור, כפי שדווח אתמול (שלישי) ב'בחדרי חרדים', משטרת ירושלים תפסה על חם שני צעירים כבני 15 המשתייכים לפלג קיצוני, עת שהשחיתו שלט בחירות של המועמדת לראשות העיר, בו מוצגת גם תמונתה.

עם היוודע מעצרם של השניים, הגיבה המתמודדת רחל עזריה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה, "כל הכבוד למשטרת ישראל שעצרה הלילה שני צעירים מפלג קיצוני שתלשו את את תמונות הקמפיין שלנו. לא ניתן לשום קבוצה קיצונית להשתלט לנו על העיר. אנחנו הירושלמיים האמיתיים יודעים לחיות יחד". 

גם השר לענייני ירושלים זאב אלקין, המתמודד גם הוא לראשות העיר ירושלים, הגיב לתיעודים שרצו ברשתות החברתיות במוצאי תשעה באב ואמר, "אני מגנה בחריפות את אותם קיצונים שהשחיתו את השילוט על האוטובוסים של ח"כ רחל עזריה ואני קורא למשטרה למצות איתם את הדין. גם אם אני חלוק על עזריה בהרבה סוגיות אני מרגיש חובה להאבק על זכותן של כל הנשים המתמודדות לראשות העיר ולמועצת העיר לנהל קמפיין בחירות הוגן במרחב הציבורי".

אלקין הוסיף, "מצער שדווקא במוצאי ט' באב המציין את חורבן הבית בשל שנאת חינם, קבוצת שוליים בחרה לנהוג כך. אין לי ספק שקבוצת שוליים זו מייצגת את עצמה בלבד ואינה מייצגת את ירושלים האמיתית."

כאמור, הלילה נתפס צעיר נוסף, עת שהשחית שלט בחירות של המועמדת.

המותג של איוונקה טראמפ רחל עזריה תפיסה על חם בחירות בירושלים חרדים קיצוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד