י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בוגרי הקמפוס החרדי אונו משתלבים במערכת הציבורית בישראל

עו"ד רחל דותן , מונתה מטעם הממשלה כחברה בוועדה לבחירת מועצת הרבנות הראשית

בוגרי הקמפוס החרדי אונו משתלבים במערכת הציבורית בישראל
צילום: יחץ אונו

בשנים האחרונות משתלבים יותר ויותר בוגרי הקמפוס החרדי אונו בשירות הציבורי ובמגוון משרות נחשקות בשוק הפרטי, במגזר הציבורי ובמגזר השלישי.

בשבוע שעבר מונתה עו"ד רחל דותן, בוגרת לימודי משפטים בקמפוס החרדי אונו, בעלת משרד עורכי דין וחברה בוועדה לבחירת דיינים כחברה בוועדה לבחירת מועצת הרבנות הראשית.

מינוי זה מצטרף לשורת מינויים נוספים של בוגרי הקמפוס החרדי אונו שכבר משמשים כדיינים, חברי וועדות ציבוריות, סגל הפרקליטות, שופטים ועוד.

"הבוגרים שלנו", אומר יוסי ארנפרוינד מנהל הרישום בקמפוסים החרדים אונו "מבוקשים מאד במקומות העבודה הפרטיים והציבוריים". אין ספק כי תכנית הלימוד באונו המבוססת על המרצים הטובים ביותר (כבר 4 שנים ברציפות! עפ"י סקר התאחדות הסטודנטים לשנים 2014-2017) היא אחד הגורמים המשפיעים ביותר.

אנחנו מובילים את האקדמיה במגזר החרדי עם כמעט 4,000 בוגרים מצליחים שמביאים פרנסה מכובדת הביתה ומייצגים את המגזר החרדי בגאון פנימה והחוצה".

לקריה האקדמית אונו יחידה מיוחדת של 'הכוון וניהול קריירה' שמלווה את התלמידים בכל השלבים הנדרשים למציאת עבודה, החל מהכנה לראיונות עבודה, סדנאות ופגישות אישיות והמשך בשיתוף פעולה עם חברות מובילות במשק ומאגר משרות ייחודי למגוון התמחויות.


ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 072-393-0412

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד