י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אריה הלך אחרי הליטאים"

מכה לש"ס? בת מרן מקימה מפלגה חדשה

עדינה בר-שלום, בתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, הגישה בקשה למשרד המשפטים שעניינה - הקמת מפלגה חדשה • המפלגה תיקרא "אחי ישראלי - החיבור הוא הסיפור" • ל'בחדרי' נודע כי גם ראש מועצת ירוחם - מיכאל ביטון - יוצב ברשימה • 'בחדרי' עם כל הפרטים שרציתם לדעת

מכה לש"ס? בת מרן מקימה מפלגה חדשה
משכן הכנסת צילום: קובי גדעון, לעמ

לאחר שתקפה את יו"ר מפלגת ש"ס השר אריה דרעי - עדינה בר-שלום, בתו של מנהיג ומקים תנועת ש"ס - הגר"ע יוסף זצ"ל, הודיעה כי בכוונתה להקים מפלגה פוליטית חדשה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בר שלום הגישה היום (שני) בקשה להקמת מפלגה פוליטית חדשה, אשר תתמודד לכנסת ה-21 יחד עם פעילים פוליטיים נוספים.

ע"פ הבקשה שהוגשה למשרד המשפטים, שם המפלגה יהיה "אחי ישראלי - החיבור הוא הסיפור". כמו כן נאמר כי "המפלגה הינה בית פוליטי חדש המבוסס על פוליטיקה של טוב משותף - מתינות, כבוד הדדי וחתירה להסכמות".

בנוסף, צוין בבקשה כי "המפלגה תרתום עשייה מצדדים שונים של החברה הישראלית למהלך פוליטי משותף". 

עוד נכתב כי מטרות המפלגה היא "לפעול לקידום אסטרטגיה חברתית-כלכלית-סביבתית משותפת". וכן "לפעול לקידום החיים המשותפים בישראל כמדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית", בכך ש"ישמרו על זהותן מתוך הכרה באחר, כבוד הדדי והקפדה על אי הכפיה".

בנוסף, תפעל המפלגה החדשה למען שלום אזורי "לפי הערך של 'בקש שלום ורדפהו'. לצד ביצור ביטחונה של ישראל, נפעל באופן יזום ומחדש לקידום הסכם שלום והסדרים לסיום הסכסוך עם שכנינו, תוך הבנת הצורך בפשרות משני הצדדים". וכן "נפעל למיגור השחיתות האישית והמוסדית בישראל".

עוד נודע ל'בחדרי' כי מלבד בתו של הגר"ע יוסף, גם ראש מועצת ירוחם - מיכאל ביטון יוצב ברשימה. המפלגה הודיעה כי היא מתחייבת לשתף את הציבור בקבלת ההחלטות, ולכן "תקנון המפלגה ודרך קבלת ההחלטות יבטאו גישה של מנהיגות משותפת".

כזכור, לאחר מערכת הבחירות בה נטלה חלק פעיל בקמפיין מפלגת ש"ס, מונתה עדיה בר שלום לחברת מועצת הנשים של המפלגה, אולם לאחר תקופה קצרה היא עזבה ותקפה את השר דרעי.

בתקופה האחרונה אומרת בר-שלום למקורביה כי "זמנה של ש"ס עבר". רק בשבוע החולף תקפה בר שלום שוב את השר דרעי.

בראיון ל'מעריב' היא אמרה כי "אבי (הגר"ע יוסף א.ק.) בחר בדרעי להנהיג את ש"ס ונתן בידו את השליטה, מתוך מחשבה שילך בדרכו. אבל אריה הלך אחרי הליטאים האשכנזים".

 

עדינה בר שלום מפלגה מיכאל ביטון ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד