י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האסון בחופשה > ראש הישיבה שדאג ליתומים ומסע ההלוויה

העסקן שזיהה את הרוגת התאונה בצרפת מספר: "קשה מאוד"

יממה לאחר התאונה הקטלנית בצרפת שבה נהרגה תושבת אלעד יעל בסיס ע"ה, 'בחדרי חרדים' חוזר אל הרגעים הדרמטיים ומשוחח עם העסקן החרדי שנשלח על ידי המשפחה לזהות את הגופה • וגם: ראש הישיבה הבעלזאי ורעייתו שלא עזבו לרגע את היתומים • ומתי תתקיים ההלוויה?  

ארונה של המנוחה ע"ה בדרך לישראל
ארונה של המנוחה ע"ה בדרך לישראל צילום: באדיבות המצלם

הטרגדיה שגדעה את החופשה בצרפת: ארונה של האישה הצעירה מרת יעל בסיס (פרץ) ע"ה בת ה -39 מהעיר אלעד שנהרגה בתאונת דרכים חזיתית בעת חופשה בהרים הצרפתים - יגיע בטיסה הלילה לישראל, מנמל התעופה ציריך שבשווייץ.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאז התאונה המחרידה, שהתה הגופה בחדר קירור בצרפת. הבוקר הגיעו העסקן ר' חונה דייטש השוהה במקום והעסקן הרב יוסי בן חמו, יחד עם מתנדב זק"א ממרסיי מיכאל טויטו - לטפל במסמכים ולחתום על תעודת הפטירה.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי נציג המשפחה לזהות את הנפטרת היה העסקן החרדי ר' חונה דייטש שאומר בשיחה כואבת עם 'בחדרי חרדים' כי "זה היה קשה מאוד לראות ככה אישה צעירה שהשאירה יתומים".

דייטש מוסיף בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "בחסדי שמים התעקשנו והפכנו את העולם להטיס את הגופה כבר הלילה ואכן ארונה יגיע הלילה לארץ ישראל".

כמו"כ, נודע ל'בחדרי חרדים' כי מי שליווה את ילדיה היתומים מאז התאונה הוא הגאון רבי יוסף צבי ברייער ראש ישיבת בעלזא ששהה במקום. ראש הישיבה ורעייתו דאגו במסירות נפש וליוו את ארבעת הילדים, מרגע הישמע הבשורה בבית החולים עד טיסתם של הילדים מז'נווה לישראל - היום בבוקר.

בעיריית אלעד הקימו חפ"ק בעיר, שיפעל בעת מסע הלוויה שייערך מחר (שישי) בשעה 11:00 בבית העלמין ירקון שער פתח תקוה, בהשתתפות קהל רב שיגיע ללוות את הנפטרת בדרכה האחרונה.

יושבים שבעה בבית המנוחה רחוב רשב"י 22 אלעד

טרגדיה חופשה הלוויה אלעד בסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד