י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חדרה כבר יקרה מדי למשקיעים? הגיע הזמן לעקוב אחר התוכניות

הקרקע בפרויקט שכונת "פארק צפון", הצמוד לשכונת הפארק החדשה, החלה כעת להימכר למשקיעים במחיר של 265,000 ₪ בלבד

חדרה כבר יקרה מדי למשקיעים? הגיע הזמן לעקוב אחר התוכניות
צילום: אורן גרופ

העובדה שעיריית חדרה הציבה יעדי בנייה ברורים להתחלות בנייה על הקרקע לשנים 2020-2025 הופכת את הקרקע לתפוח אדמה לוהט עבור משקיעים חכמים.

היעדים שהציבה עיריית חדרה להתחלת בנייה על הקרקע: שנים 2020-2025

הסיבה שהקרקע בשכונת "פארק צפון" נחשבת לאיכותית ביותר בתוכנית המתאר של חדרה נעוצה במיקומה וביעדים שהציבה העירייה להתחלת הבנייה על הקרקע. הקרקע ממוקמת בדיוק בלוקיישן שימשיך את שכונת הפארק, שכבר נבנתה ע"י ענקיות נדל"ן כמו "שיכון ובינוי" וחברת "אזורים". השכונה מאופיינת באוכלוסייה איכותית, צעירה ומשכילה, רמת בנייה גבוהה וביקוש גבוה לדירות. עיריית חדרה הוציאה תוכנית יעדים ברורה להתחלות בנייה על הקרקע לשנים 2020-2025. חשוב לזכור שיעדי הבנייה לאזור שכבר נבנה היו לשנים 2015-2020  והעירייה עמדה ביעדים בגבורה.

הנתונים הללו יוצרים מצב נדיר של קרקע מופשרת במצב תכנוני מאוד מתקדם ובמחיר שעוד צפוי לזנק בצורה משמעותית.

מהן תכניות הבנייה למתחם פארק צפון?

עקרונות התכנון במתחם של שכונת צפון הפארק קובעים כי הבנייה ברחובות צה"ל ודרך יוליאנה יהוו מעין "שער" כניסה מזרחי לעיר ויהיה ניתן לבנות בניינים רבי קומות של כ-12 קומות. הרצועה הצפון מזרחית של האיזור תיוחד לבנייה גבוהה של 6-10 קומות בהתאם להנחיות של תוכנית המתאר של חדרה.

תוכנית המתאר הכוללת של חדרה מסדירה את התכנון הקיים והעתידי של העיר הנמצאת בצמיחה אדירה. העיר צפויה לקלוט כ-50,000 תושבים חדשים עד לשנת 2020 והעירייה מכינה את השטח לבנייה המאסיבית של הפרויקטים החדשים. החוכמה היא לאתר את הפרויקטים שצפויים להתקדם במהירות. קרקע באזור איכותי ששווה היום 250,000 ₪ צפויה להיות שווה פי 3 לכשיתקבלו ההיתרים. תוכנית המתאר של עיריית חדרה עברה את אישורן של 3 הועדות – המקומית, המחוזית והארצית.

הזדמנות חסרת תקדים למשקיעים קטנים

בשנים האחרונות עלו מחירי הדירות בחדרה בעשרות אחוזים, ביחס ישיר להגירה החיובית של אוכלוסייה לעיר. האפשרות לרכוש קרקע במתחם בסמוך ל"שכונת הפארק" הבנויה, מסתמנת כמעניינת ביותר עבור משקיעים קטנים בישראל. גודל הקרקע, המחיר האטרקטיבי שבו היא נמכרת בהשקה (265,000 ₪) והיותה קרקע מופשרת עם יעדי התחלות בנייה ברורים – הופכים אותה להזדמנות נדירה בשוק הנדל"ן הישראלי.

מחברת "אורן גרופ" המשווקת את הקרקע נמסר כי "המחירים צפויים לזנק כאן במהירות ופוטנציאל הרווח הוא עצום. מדובר בקרקע בפריים לוקיישן ואנחנו שמחים להביא למשקיעים שלנו בשורה כה ייחודית של נדל"ן ישראלי כחול לבן במחירים מעולים".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד