י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לאחר התלבטויות רבות"

יו"ר 'דגל' המודח נכנע: אתמוך במועמד החדש

יושב הראש המודח של 'דגל התורה' בגבעת זאב, נחום גליס, החליט לקבל את דין התנועה ולתמוך במועמד שנבחר להחליפו בתפקיד, לאחר תקופה ארוכה בה סירב לעשות זאת

יו"ר 'דגל' המודח נכנע: אתמוך במועמד החדש
ברנר, בריזל וליפסקר

לאחר תקופה ממושת בה סירב יושב ראש 'דגל התורה' הוותיק בגבעת זאב ונציגה למועצה, נחום גליס, לקבל את הצנחתו של נציג שיחליפו בראש הסיעה המקומית, הודיע היום (חמישי) גליס כי הוא מקבל את הדין ויתמוך במועמד החדש, איציק ברנר.

בהודעה ששיגר גליס לתומכיו נכתב: "לאחר התלבטויות רבות, החלטתי לעמוד לימינו של ידידי הרב יצחק ברנר, ולעזור בכל שאדרש".

לדבריו: "בימים אלו שרוח האחדות נושבת ברחוב חובה עלינו להתאחד ולהביא להצלחת הרשימה המאוחדת כי רק רשימה חזקה תעמוד מול האתגרים הרבים הניצבים בדרכנו".

במכתבו קרא גליס גם לתומכיו השונים להצטרף אליו בתמיכה בברנר, כשהוא מצהיר: "ביחד נביא את ההצלחה לגבעה".

איציק ברנר מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "אני שמח מאד ומברך על החלטתו הנבונה של חברי נחום גליס. תרומתו הרבה לשכונה ולישוב כולו באה לידי ביטוי בתחומים רבים. וכעת נפעל ביחד להצלחת המערכה הקרובה".

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי, 'אגודת ישראל' עושה פניית פרסה, חוזרת לשותפה הטבעית 'דגל התורה', והשתיים ירוצו יחד חב"ד והחרדים העובדים, ברשימה הצפויה להפוך לגדולה בגבעת זאב.

זאת, חודש לאחר פרסומים על כך שסיעת 'אגודת ישראל' מצטרפת לש"ס וצפויה להתמודד יחד עם סיעתה המקומית, במטרה להחליש את סיעת 'דגל' בראשותו של איציק ברנר.

את המו"מ ערך יו"ר 'דגל' המקומי איציק ברנר שהגיע למקום בשליחות הנהגת התנועה, שסיכמה כי במקום הראשון יוצב ברנר עם התפקיד המשמעותי, במקום השני נציג קרלין שלמה בריזל, במקום השלישי נציג חב"ד זאב ליפסקר ובמקום הרביעי נציג נוסף ל'דגל התורה'.

גבעת זאב דגל התורה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד