י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
על רקע המהלומות באלעד

הליטאים קיבלו את פרוש בשירה אדירה: "וכל אשר יעשה יצליח"

שעות לאחר חשיפת 'בחדרי חרדים' על הודעת פרוש האב כי בנו יתמודד לכהונה נוספת באלעד - זאת לאחר ששיגר מכתב לגפני בו הודיע לו כי כך הוחלט על פי הוראת מורי הוראה - בנו, ישראל פרוש, התקבל בשירה סוערת על ידי בחורי ישיבת 'תורה בתפארתה' • צפו בתיעוד מהשירה

הליטאים קיבלו את פרוש בשירה אדירה: "וכל אשר יעשה יצליח"
שוטרים מגנים על מסתננים מול המפגינים

שעות לאחר ההודעה הדרמטית של סגן שר החינוך פרוש כי בנו, ישראל פרוש, יתמודד על ראשות העיר אלעד, מאחר וב'דגל התורה' סירבו ללכת לבוררות או לבין דית לדון בהפרת הסיכומים - הוא התקבל בשמחה באחת הישיבות בעיר.

הערב (חמישי) הגיע ישראל פרוש למעמד הכנסת ספר תורה בישיבת 'תורה ותפארתה', שם התקבל בשיבת לקול שירת מאות הבחורת "וכל אשר יעשה יצליח".

פרוש הבן לא התייחס להודעה של אביו הערב, אך אמר כי "הראש ישיבה זצ"ל (הגראי"ל שטיינמן) שם את כל דם ליבו כדי שהישיבה הזו תקום".

"אני יכול לומר 'אחת שאלתי מאת השם'", אמר פרוש והוסיף: "משהו אחד אני יכול לבקש: שבתי בבית השם כל ימי חיי', אולי אני לא זוכה לשבת ללמוד כל היום, אבל תברכו אותי שאזכה להמשיך לעזור לישיבה", סיכם.

כזכור, יו"ר סיעת 'שלומי אמונים' סגה"ש מאיר פרוש שיגר הערב (חמישי) מכתב ליו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, שבו הוא מבהיר לו, כי הוא קיים בירור הלכתי פנימי עם מורי הוראה, ועל פיו בנו - ישראל פרוש - יתמודד לראשות העיר אלעד.

בראשית המכתב כתב פרוש: "לאחר דין ודברים בינינו בכתובים ובעל פה במהלך החצי שנה האחרונה בנוגע להסכם שנחתם בינינו בחודש תשרי תשע"ד, ועל כך שלדעתנו –לאחר ששובש ההסכם בבית שמש- אנחנו רשאים להתמודד לקדנציה נוספת לראשות העיר אלעד".

פרוש גולל את השתלשלות הדברים וכתב כי "בחודשים האחרונים ניסינו להגיע להבנות ולסיכומים בדבר המשך כהונתו של ר' ישראל פרוש לראשות העיר אלעד בהסכמה לקדנציה הבאה, הדברים לובנו ואף הגיע לטיוטות וסיכומים בין הצדדים בהכוונת הגאון הרב סילמן שליט"א, אך לצערנו ברגע האחרון נעצר התהליך".

סגן השר האשים: "אין ספק שמהלך מסוג –לו היה מתקיים- היה מאפשר המשך של שקט ושלווה בעיר ומונע פילוגים ומחלוקות רח"ל". לדבריו: "לצערנו עד לרגע זה לא נעניתם להצעתנו!!! לאור זאת הנני להודיעך שלאחר בירור הלכתי פנימי שערכנו עם מורי הוראה, הרי שאנחנו רשאים להתמודד לראשות העיר אלעד בבחירות הקרובות ונציגנו יהיה ר' ישראל פרוש".

"ככל ויש לכם טענות על המהלך, אנחנו חוזרים ומבהירים בפעם המי יודע כמה!! שנתייצב במיידי לכל הרכב של בית דין מוסכם או דיון בפני בוררות וזבל"א", הוסיף פרוש".

לסיום הוסיף פרוש כי "חשוב לנו להזכיר שקיום הסכמים הנו תנאי חשוב ויסודי בהתנהלותנו, וכמובן ננהג כך גם במקרה הנוכחי אם יתברר אחרת מהנ"ל, בבוררות בינינו".

יצוין כי מכתבו הנוכחי של פרוש מגיע לאחר חלופת מכתבים חריפים בין פרוש לגפני, סביב סוגיית ראשות העיר אלעד.

במכתבו הקודם ביקש פרוש ללכת לבוררות, זאת לאחר נסיגת 'דגל התורה' מההסכם החדש שהתגבש על ידי ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן - וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים'. מנגד, גפני טען כי הבורר המוסכם מבחינתו הוא הדיין הרב יהודה סילמן - שמונה על ידי 'דגל התורה'.

מכתבו של פרוש הערב, מצעיד צעד נוסף את הקרב באלעד, זאת לאחר שעל פי המכתב, ישראל פרוש יתמודד בכל מצב לראשות העיר, וככל הנראה מול מועמד 'דגל התורה'.

ישראל פרוש אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד