י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ר' שמעון איננו

אבל בחסידות: מגיד השיעור האהוב נפטר

קהילת בעלזא בבורו פארק אבלה, לאור הסתלקותו של אחד מהדמויות היותר מוכרות והפועלות בקהילה - זאת לאחר מחלה קשה והוא בן 69 בפטירתו | הרביץ תורה במשך עשרות שנים והעמיד תלמידים רבים לשם ולתפארת

הגאון רבי שמעון פליישמן זצ"ל
הגאון רבי שמעון פליישמן זצ"ל

ברוך דיין האמת: אבל ירד על קהילת חסידי בעלזא בניו יורק, לאחר שאמש (שלישי) הסתלק לבית עולמו, הגאון רבי שמעון פליישמן זצ"ל, משגיח ומגיד שיעור בישיבת בעלזא בבורו פארק ומחשובי מגידי השיעורים בחסידות, לאחר המחלה הקשה והוא בן 69 בפטירתו.

בבחרותו למד בישיבת וויען ולאחר מכן בבעלזא והיה חסיד נלהב ששקד על תלמודו ללא הפסקה.

בהגיעו לפרק האיש מקדש, נישא לרעייתו בתו של הרה"ח ר' ניסן לעזער מחסידי באבוב.

במשך כיובל שנים הרביץ תורה ויראה במוסדות בעלזא בברוקלין, בהיותו משגיח בישיבה כמה שנים, וכן בתפקידו העיקרי כמגיד שיעור בישיבה לצעירים וכן בכתה ט', זאת לצד היותו מגיד שיעור בבית המדרש המרכזי בבורו פארק. "אין בחור חסיד בעלזא בניו יורק שלא למד אצלו", אומר אחד התלמידים ל'בחדרי חרדים'. 

במשך חייו עברו תחת שרביטו המוני תלמידים. אחד החסידים שלמד אצלו מספר ל'בחדרי חרדים', "הוא לא סתם היה מגיד שיעור, הוא אהב כל תלמיד ותלמיד, הוא היה אבא כפשוטו. הוא דאג להסביר בצורה טובה כל דבר שלמדו. חבל על דאבדין".

מסע הלוויה היום (רביעי) בשעה 9:30 בבוקר שעון ניו יורק, מהשטיבל של חסידי בעלזא ברחוב ה-43, לבית החיים בלונג איילנד, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הלוויה ברוך דיין האמת טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד