י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מתחפשים לדתיים"

זהירות: מיסיונרים מחלקים חומרים ומפתים את החוזרים בתשובה

זהירות: בשנתיים האחרונות מיסיונרים מסתובבים ברחבי אומן ומחלקים פליירים ליהודים, חלקם בשפת האידיש • בשיחה ל'בחדרי' אומרים בארגון כי אנשי הכת מתחפשים לדתיים ובכך מנצלים את העובדה שחלק מהבאים לאומן נמצאים בתחילת הדרך - על מנת לבלבל אותם • כל הפרטים

זהירות: מיסיונרים מחלקים חומרים ומפתים את החוזרים בתשובה
ציונו של רבי נחמן מברסלב באומן צילום: דוברות איחוד הצלה

בארגון 'יד לאחים' טוענים כי אנשי המיסיון מסתובבים באומן לקראת ראש השנה ומנסים רח"ל לשכנע יהודים להמיר את דתם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשנה שעברה החלו לזרום עדויות ל'יד לאחים' על כך שפעילים מיסיונרים חילקו חומרים מיסיונריים, אולם העדויות הגיעו רק לאחר ראש השנה, כשכבר היה מאוחר מדי; אולם השנה שיגרו 'יד לאחים' צוות מיומן שישהה באומן בימים הקרובים.

בהודעה רשמית שיצאה מטעם 'יד לאחים', הזהיר הארגון מפני פעילות של כתות נוצריות באומן. מבירור הפניות עולה כי מיסיונרים מהכת הנוצרית המוכנה "היהודים המשיחיים" פעלה ברחבי העיר, באמצעות חלוקת פליירים בבניינים בהם משתכנים יהודים וכן בהקמת דוכן עם חומרי הטפה להמרת דת.

כאמור, הפניות הגיעו ל'יד לאחים' לאחר ראש השנה, עם שובם של האורחים לארץ. אלא שהפעם, כלקח ממקרי העבר, שיגרו ב'יד לאחים' צוות שישהה באומן בימים הקרובים כאשר הציבור מוזמן לפנות אליו בכל תקלה או מפגע מיסיונרי.



מדובר בבחורי ישיבה שנוסעים בכל שנה לאומן ומכירים היטב את המקום, והם עברו הכשרה קצרה ב'יד לאחים' כיצד לזהות ולטפל במקרים מיסיונריים.

ב'יד לאחים' שבים ומזהירים כי אנשי המיסיון לא בוחלים בשום דרך ומחלקים גם מודעות מיסיונרית באידיש כדי לנסות להמיר יהודים על דתם - לנצרות, רח"ל.

בשיחה ל'בחדרי' נמסר מטעם 'יד לאחים', כי המיסיונרים מתחפשים לדתיים ומסתירים בדרכי מרמה את אמונתם. מנצלים את העובדה שלאומן מגיעים אנשים שבתחילת דרכם בהתחזקות באמונה, כדי לנסות ולבלבל אותם להצטרף לכת הנוצרית ה"יהודים משיחיים".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד