י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יותר מ 1,000 איש הריעו למשה ליאון באירוע הרמת כוסית לשנה החדשה

משה ליאון הציג את כוחו – אהבת האדם - במפגן  חסר תקדים של שמחה והתלהבות באירוע הרמת כוסית לכבוד ראש השנה, שהתקיים ביום רביעי במתחם האירועים 'הדריה' שבעיר

יותר מ 1,000 איש הריעו למשה ליאון באירוע הרמת כוסית לשנה החדשה
צילום: ארנון בוסאני

משה ליאון:   "המשמעות של ירושלים הבנויה בעיניי אינה זו של בניינים ותשתיות – ירושלים בנויה כזאת יש כבר מזמן, בעיניי ירושלים הבנויה היא ירושלים שבה האדם הוא מרכז העניינים, האדם והדאגה לו.כאשר תושבי ירושלים יחיו בה בכבוד ובאהבה, אז ירושלים תהייה בנויה! את זה אעשה. כך אבנה את ירושלים"

הקמפיין של משה ליאון ממשיך לצבור תאוצה בקרב הציבור. המפגשים של משה ליאון בקהילה מרתקים אליהם עשרות ומאות תושבים תומכים, פעם אחר פעם. ואולם אירוע בסדר גודל כזה, עוד לא היה.

השבוע, ביום רביעי גדשו למעלה מ 1,000 תומכים נלהבים את אולם הדריה בירושלים ומילאו אותו מפה לפה.

משה ליאון התייצב לאירוע  יחד עם חברי סיעתו, 'ירושלים שלנו', יו"ר הסתדרות העובדים במרחב ירושלים דני בונפיל, חברי מועצת עיריית ירושלים וסגני ראש עיר. בין הבאים בלטו גם אישי ציבור רבים.

היו שאמרו שהדבר מזכיר להם את אספות הבחירות של בגין ז"ל. התקוות רבות, העיניים הנוצצות והביטחון באיש קיימים ומורגשים באוויר היטב. המשפט הנאמר ביותר בערב היה – האהבה תנצח.

באירוע נשאו דברים, פרט למשה ליאון, חברי רשימת ירושלים שלנו, עופר איובי יו"ר מנהל קהילתי גילה, קרן שירוני יו"ר ועד עובדים ונציגת הנשים בעיר, עו"ד יואל בורשטיין נציג הקהילה הצרפתית המיועד להחזיק את תיק הקליטה. בלטה באולם נוכחות גדולה של צוות הסתדרות העובדים הירושלמית והאיש החזק בבירה, דני בונפיל הגיע עם מאות מתומכיו, שכבר התגייסו לפעילות למען משה ליאון.

ליאון: " אני נרגש לראות את כל התומכים האלה, האהבה הרבה אליה אני זוכה אינה מובנת מאליה. אני מכיר ומוקיר כל אחד ואחת הנמצאים איתנו פה הערב – כולנו פה למען מטרה אחת משותפת, להחזיר את ירושלים לתושבים ולחבק אותם חזק שגם ישארו"

עוד הוסיף ליאון: המשמעות של ירושלים הבנויה בעיניי אינה זו של בניינים ותשתיות – ירושלים בנויה כזאת יש כבר מזמן, בעיניי ירושלים הבנויה היא ירושלים שבה האדם הוא מרכז העניינים, האדם והדאגה לו. כאשר תושבי ירושלים יחיו בה בכבוד ובאהבה, אז ירושלים תהייה בנויה! את זה אעשה. כך אבנה את ירושלים"

צילום: ארנון בוסאני

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד