י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ערב יום הדין

לקראת יום כיפור: השר דרעי בפניה נרגשת

שר הפנים דרעי פונה בסרטון מיוחד, לקראת יום החתימה ומבקש מהציבור לקבל על עצמו "תענית דיבור" | "בזכות זה מרן יגיד לקדוש ברוך הוא: תראה את הילדים שלי" • צפו

לקראת יום כיפור: השר דרעי בפניה נרגשת
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי צילום: צילום מסך

ערב יום הדין, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי פונה בפניה נדירה לתומכי ש"ס ברחבי הארץ, לקבל עליהם תענית דיבור ביום הקדוש - יום החתימה, החל השבוע.

בסרטון מיוחד שהופק על ידי צוות לשכתו ופורסם הבוקר (ראשון), הוצג מעמד הסליחות של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, כשדרעי נזכר בימים האלו ואומר; "מרן הקדוש ואהוב, כמה אנחנו מתגעגעים לתמונה הזאת של מרן בכותל, למעלה ממאה אלף איש צועקים 'חטאנו לפניך' ומרן בקולו הנעים; מחזק, מברך מעודד את כולם".

"כמה חסר לנו, כמה אנחנו מתגעגעים לאבא, מרן אתה בשמים, אבל תדע לך שהשארת פה מאות אלפים של ילדים, נכדים ונינים שממשיכים בכל מקום בארץ, בכותל ביום יום ולילה לילה, אצל הרב אלבז ובכל מקום בארץ אומרים סליחות, ממשיכים את המורשת שלך, המפעל שלך ממשיך, המורשת שלך ממשיכה".

בשלב זה פונה דרעי לציבור הספרדי ואומר, "אנחנו לפני יום כיפור ואני מבקש מכולכם לכבודו של מרן, כדי לתת לו כוח לפני בורא עולם, לפני כסא הכבוד - לקבל על עצמינו ביום כיפור תענית דיבור, לא מדברים ביום כיפור אין לשון הרע ואין דיבורים".

דרעי מסיים את הסרטון המיוחד כשהוא מאחל כי, "בזכות זה מרן יגיד לקדוש ברוך הוא: תראה את הילדים שלי, תראה את הילדים שלך ובזכות זה תהיה לנו גמר חתימה טובה, תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה".

תענית דיבור אריה דרעי הרב עובדיה יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד