י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לכל צרה שלא תבוא"

בשביל הבדיחה: המהלך של חברי המועצה

ספין או מועמדות רצינית? חברי המועצה הדגלאים תועדו חותמים על טופס הגשת מועמדות לראשות העיר בית שמש • בכיר ב'דגל' בית שמש ל'בחדרי': "אנחנו נערכים לכל צרה שלא תבוא" 

בשביל הבדיחה: המהלך של חברי המועצה

בגיבוי חברי הכנסת? חברי המועצה מטעם 'דגל התורה' בעיר בית שמש, תועדו היום (ראשון) כשהם חותמים על טופס הגשת מועמדות לראשות העיר בית שמש, בזמן שב'דגל התורה' לא הודיעו רשמית על כוונתם להתמודד מול ראש העיר משה אבוטבול.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חברי המועצה משה מונטג וישראל סילברסטיין הגישו מועמדות לראשות העיר בית שמש וזאת לאחר שהמשא ומתן מול ראש העיר אבוטבול, עדיין תקוע בשלבים הסופיים ולא נחתם עדיין הסכם סופי שיאפשר את תמיכת 'דגל התורה' בראש העיר מטעם ש"ס משה אבוטבול. 

ב'דגל' הרשמית הכחישו כי מדובר במהלך רשמי של המפלגה וכי הדבר תואם עם חברי הכנסת אבל בכירים ב'דגל' בית שמש אומרים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי, "לאחר שהמו"מ עם ראש העיר משה אבוטבול עדיין תקוע אנחנו נערכים לא צרה שלא תבוא". 

ההערכה היא שהמועמדות של מונטג וסילברסטיין היא בדיחה והמטרה שלה היא להלחיץ את ראש העיר המכהן, שנמנע מלחתום על הסכם עם 'דגל התורה' וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' כי ב'דגל' ממתינים להתחייבות מיו"ר ש"ס השר אריה דרעי, כי ש"ס לא תתמודד לראשות העיר בקדנציה הבאה וכן מינוי רב עיר אשכנזי יחד עם רב ספרדי בנוסף לדרישה לקבל את תפקיד יושב ראש המועצה הדתית ושורת תפקידים נוספים במועצת העיר. 

בית שמש משה מונטג דגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד