י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התקן GPS הביא למעצרם של גנבי אופניים סדרתיים

אמש (ראשון), התקשר אזרח למוקד 'השומרים' ודיווח כי זוג אופניים חשמליים יקרות הערך שברשותו, אשר משמשות אותו כחובש מתנדב רפואת חירום, נפרצו ונגנבו כאשר היו קשורות מתחת לביתו בבני ברק 

התקן GPS הביא למעצרם של גנבי אופניים סדרתיים
מעצר חשודים בגניבת אופניים חשמליים בבני ברק צילום: דוברות השומרים

אמש (ראשון), התקשר אזרח למוקד 'השומרים' ודיווח כי זוג אופניים חשמליים יקרות הערך שברשותו, אשר משמשות אותו כחובש מתנדב רפואת חירום, נפרצו ונגנבו כאשר היו קשורות מתחת לביתו בבני ברק. האזרח סיפר כי על זוג האופניים מותקן מכשיר GPS אשר מאתר את מיקום האופניים בכל רגע נתון.

המוקדן התורן שישב במוקד הארגון הנחה את האזרח להפעיל את פונקציית המיקום כשבמקביל הוא מעדכן את מתנדבי הארגון והמשטרה באירוע המתרחש. מתנדבי 'השומרים' שהגיעו למקום במהירות יחד עם בלשי משטרת מרחב דן בסיוע מפקד השיטור הקהילתי שי בן משה, תצפתו על בית החשודים במשך שעות ארוכות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים. לאחר שהתבסס החשד, הכוחות פשטו על הדירה והביאו למעצרם של החשודים.

בדירה בה נתפסו החשודים, נמצאו בנוסף לזוג האופניים שכבר פורקו, זוגות אופניים וחפצים נוספים אשר על פי החשד נגנבו גם כן בתקופה האחרונה על ידי השניים באיזור מגוריהם.

החשודים, צעירים תושבי שכונת פרדס כץ בבני ברק, נעצרו על ידי צוות הבילוש והיום (שני) הם יובאו לבית המשפט השלום בתל אביב שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרם. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה החשד, כי העצורים קשורים למקרי פריצות רבים שאירעו לאחרונה בעיר בני ברק.

יו"ר ארגון 'השומרים' חיים רוטר סיכם בסיפוק את ההצלחה בתפיסת החשודים בפריצות בעיר באופן סדרתי, בדגש על אופניים חשמליים. "המתנדבים ימשיכו לשמר את תחושת הביטחון של תושבי העיר". עוד הוא מוסיף, "כי פעילות מהירה של המתנדבים תוך שיתוף פעולה הדוק עם משטרת מרחב דן הן ברמת הפיקוד והן ברמת הדרגים בשטח הביאו למעצרם של הגנבים".

אופניים חשמליים GPS חשודים בגניבה השומרים בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד