י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נעצר בקטטה: קבלת שבת ומחאה של 'הפלג'

יוצאים להפגנות? בעקבות מעצרו של בחור במטה הבחירות של הפלג הירושלמי במודיעין עילית והעברתו למשטרה הצבאית, הודיעו ב"וועדה להצלת עולם התורה" על קיום קבלת שבת המונית בעיר

נעצר בקטטה: קבלת שבת ומחאה של 'הפלג'
הפגנת הפלג צילום: מחאות החרדים

בעקבות מעצרו של בחור במטה הבחירות של הפלג הירושלמי במודיעין עילית והעברתו למשטרה הצבאית, הודיעו ב"וועדה להצלת עולם התורה" על קיום קבלת שבת המונית בעיר.

"בעקבות המשך מעצרו הנפשע של אסיר עולם התורה הבחור החשוב ישראל מאיר אלישיב, במטה הבחירות המרכזי של מודיעין עילית", נכתב בהודעה, "בהוראת מרנן ורבנן גדולי התורה, יתכנסו מחר - ליל שבת קודש, המוני בית ישראל בכל הערים המרכזיות, למעמד קבלת שבת אדיר ברחובה של עיר, כדי לזעוק ולהתריע נגד המשך ההתעמרות בתלמידי הישיבות והשלכתם לכלא הצבאי".

בהודעה נמסר גם כי בשבוע הבא, יתכנסו רבני הוועדה להצלת עולם התורה במעונם של מרנן ורבנן גדולי התורה של הפלג הירושלמי, שם יקבלו את הכרעתם לגבי המשך דרכי המאבק כנגד מה שהם מגדירים "המעצר הנפשע".

במשטרת ישראל אמרו ל'בחדרי חרדים', כי אמש (רביעי) הגיעה ניידת משטרה לכתובת במודיעין עילית בעקבות דיווח על קטטה, צעיר שהפריע לשוטרים עוכב לחקירה. לאחר שהוברר כי הוא דרוש לצה"ל הוא הועבר לידי המשטרה הצבאית.

הפלג הירושלמי הפלג הפגנות הפלג מפגיני הפלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד