י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נס לילי בשכונה הירושלמית

הרכב עם הסרטים ניפץ את החנות המוכרת בגאולה; מי נהג ברכב?

דרמה לילית בלב שכונת גאולה: רכב של חתן וכלה איבד שליטה, עלה על המדרכה, עקר עמודי ברזל, הפיל עצים, נעצר בפתח החנות הידועה 'הדר גאולה' וגרם לה נזק רב • צפו

הרכב עם הסרטים ניפץ את החנות המוכרת בגאולה; מי נהג ברכב?
רכב שנכנס בהדר גאולה בירושלים צילום: קבוצת עדכוני י-ם

עשרות תאונות מתרחשות מידי יום, אך על מרביתן הציבור לא יודע. אם בגלל שמצב הנפגעים קל או בגלל שלא היו כלל הנפגעים. ועדיין, חברות הביטוח מכירות היטב את הנתונים.

הלילה אירעה תאונה מעט חריגה בנוף הירושלמי. ברחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה, הוא מקום שוקק חיים במהלך שעות היום, עד לשעות הערב המאוחרות. התאונה אירעה, בנס, כאשר איש לא חלף במקום.

ל'בחדרי חרדים נודע, כי בסמוך לשעה 2:10, רכב שחור, מעוטר בפרחים וסרטים כיאה לזוג בליל הכלולות, חלף ברחוב ומסיבה לא ברורה איבד שליטה. הרכב עלה על המדרכה, עקר מספר עמודי ברזל, פגע והפיל שני עצים.

הרכב נעצר בפתח החנות המוכרת "הדר גאולה", לא לפני שניפץ את זכוכית חזית החנות וגרם לה נזק רב.

מעדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי ברכב לא היו באותה עת חתן וכלה.

"שני צעירים שהיו ברכב פתחו את הדלתות וברחו" סיפר אחד הנוכחים במקום, "לפי מה ששמעתי מהשוטרים שהגיעו למקום, הם התקשרו לבעל הרכב המתגורר בבני ברק וזה אמר שרכבו נגנב".

בוחן תנועה זומן למקום על מנת לחקור את התאונה ולתעד אותה בטרם יזיזו את הרכב ממקומו, ובהמשך הלילה הרכב פונה באמצעות גרר. במשטרה נפתחה חקירה שלבטח תעסיק גם את חברות הביטוח.

 

תאונה עצמית הדר גאולה שכונת גאולה ירושלים רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד