י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ופל 'מן' מוביל בקטגוריה בשוק החרדי

על הופלים של מן גדלנו, ואנו ממשיכים לגדל את ילדינו, כבר 3 דורות • 3 דורות של טעם טוב וזיכרונות מתוקים • לצד כוס קפה חם, כארוחת ביניים קלה, ארוחת בוקר משביעה לילדים בדרכם למוסדות הלימוד ולנשנוש לכל אחד בכל רגע

ופל 'מן' מוביל בקטגוריה בשוק החרדי
ופל מן צילום: יח"צ מוצרים

אין זה פלא כי "מן" - מותג הופלים והעוגיות הנוסטלגי, מוביל את קטגוריית הופלים בשוק החרדי (עפ"י נתוני סטורנקסט).  

על הופלים של מן גדלנו, ואנו ממשיכים לגדל את ילדינו, כבר 3 דורות. 3 דורות של טעם טוב וזיכרונות מתוקים. לצד כוס קפה חם, כארוחת ביניים קלה, ארוחת בוקר משביעה לילדים בדרכם למוסדות הלימוד ולנשנוש לכל אחד בכל רגע.

"אנשים רבים", אומר מנכ"ל החברה, אבי פקר, "עדיין זוכרים את המפעל שלנו בבני ברק ברחוב הירדן, מתענגים על הנוסטלגיה ועל הטעמים המשובחים ושואלים אותנו: "מה הסוד של 'מן'?", התשובה לדעתי, ברורה: למרות שעברו כבר מעל ל-60 שנים מאז החלו סבי וסבתי לייצר את הופלים לראשונה, התהליך כמעט ולא השתנה. ההקפדה הגבוהה על איכות החומרים, קווי הייצור המצוחצחים, הטעמים המדויקים וכמובן הכשרות הגבוהה של הרב לנדא שליט"א.

במקביל, במהלך השנים גם גדלה משפחת המוצרים של 'מן' וכיום היא מציעה סדרות רחבות ומגוונות של מוצרים חדשים: הסדרה הירוקה הכוללת מגוון ופלים ועוגיות מקמח חיטה מלאה, שיבולת ודגנים מלאים, סדרת ופלים ועוגיות ללא תוספת סוכר ואריזות אישיות של המוצרים האהובים".

ל"מן" מגוון מוצרים רחב, ביניהם ופלים בטעמי שוקולד, לימון, וניל, חלבה, קפה ועוד, ופלים מצופים, עוגיות בטעמי שוקולד, לימון, חמאה, קרמל ועוד, לצד עוגיות מהסדרה הירוקה: עוגיות גרנולה, עוגיות שיבולת שועל ועוגיות מקמח מלא. עוד במגוון- מאגדות ופלים באריזות אישיות וופלים מקמח מלא או ללא תוספת סוכר. כל מוצרי 'מן'  הנם פרווה ועשויים  ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס ללא צבעי מאכל וללא כולסטרול.

ופלים מגזר חרדי כיבודים מן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד