י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פיצוץ בגוש החרדי? • חשיפה

הנציג החסידי באולטימטום: התפטרות של אבוטבול או פירוק הגוש

העיר שמתאוששת מהתבוסה החרדית בבחירות המקומיות, סוערת בשעות האחרונות בעקבות האולטימטום של נציגי 'אגודה', לפרק את הגוש הפוליטי החרדי שנוצר מול ראש העיר שנבחרה • בין היתר דורשים בסיעה החסידית 3 מכתבי התפטרות מסיעת ש"ס ותמיכה במועמדם בצפת

הנציג החסידי באולטימטום: התפטרות של אבוטבול או פירוק הגוש

הרוחות בעיר בית שמש, שמנסה להתאושש מהתבוסה החרדית בבחירות המקומיות סוערות, בשעות אלה יושבים נציגי הגוש החרדי לישיבה משותפת, בכדי לתאם עמדות, לקראת פתיחת המשא ומתן עם ראש העיר שנבחרה, עליזה בלוך, אלא שיש מי שמאיים לפרק את הגוש שהוקם כבר בשעות הקרובות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בפגישה של הנציגים החרדים בבית שמש, שהתקיימה אמש בביתו של הדיין הרב אברהם דירנפלד, סוכם שתוך 24 שעות סיעת ש"ס תפקיד 3 מכתבי התפטרות, בכדי שנציג של 'אגודה' ייכנס למועצה כפי שסוכם בעת הגשת הרשימות, זאת לאחר שנציגי המפלגה החסידית בעיר העמידו את אבוטבול בראש הרשימה ובכך ניתנה לו האפשרות להתמודד לראשות העיר. 

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי נציג 'אגודת ישראל' בעיר שמעון גולדברג הודיע, כי אם עד הערב (שלישי) ש"ס לא תפקיד את מכתבי ההתפטרות, כפי שסוכם אמש (שני) "הרי אנחנו לא רואים את עצמינו מחוייבים לגוש החרדי בבית שמש".

גולדברג אף הציב תנאי נוסף לאחדות החרדית בבית שמש. תוך שהוא דורש מ'דגל התורה' להצטרף לגוש החרדי בעיר צפת ולהודיע על תמיכה במועמד החרדי נחמן גלבך.

"לא ייתכן" הוסיף גולדברג, "ש'דגל' תצביע למועמד חילוני בצפת ותבקש בבית שמש אחדות חרדית".

אבוטבול אגודה מריבות דגל אגודה בית שמש עיריית בית שמש ראש העיר בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד