י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת ההצהרה הדרמטית

שר בכיר בליכוד ל'בחדרי': "נלך לבחירות'

אך לא חלפה יממה מאז שסיימנו עם מערכת הבחירות לרשויות המקומיות ונראה כי אנחנו כבר לקראת מערכת בחירות נוספת - הפעם, לכנסת. מי שככל הנראה יגרום בעוד כשעה לפירוקה של הממשלה - הוא מי שהצטרף אליה אחרון

שר בכיר בליכוד ל'בחדרי': "נלך לבחירות'
אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו' צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במערכת הפוליטית עוקבים בדריכות, אחר מסיבת העיתונאים המתוכננת של שר הביטחון אביגדור ליברמן בשעה הקרובה, בה הוא צפוי לצאת בהצהרה דרמטית.

במערכת הפוליטית מעריכים הבוקר כי ליברמן צפוי להודיע על התפטרותו מתפקיד שר הביטחון, מה שיוביל לפירוק הממשלה והקדמת הבחירות.

שר בכיר בליכוד אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי, "ראש הממשלה שבע מקואליציה צרה, באם ליברמן יתפטר אין מנוס מהקדמת הבחירות".

לא ברור האם ליברמן יתפטר רק מתפקידו כשר בממשלה, או שמא יפרוש גם מהקואליציה, כאשר הקואליציה תהפוך בחזרה לקואליציה צרה, עם רוב דחוק של 61 ח"כים, כשההצבעות נשענות על חודו של קול.

כך או כך, ב'ערוץ עשר' מדווחים, כי בסביבת ראש הממשלה מבהירים כי נתניהו טרם קיבל עדכון בדבר כוונותיו של אביגדור ליברמן ומעריכים כי הוא אכן צפוי להודיע על התפטרותו.

הערכות אומרות, כי מה שהכעיס את ליברמן ושבר את גב הגמל, הינם הדיווחים שיצאו אמש (שלישי) מישיבת הקבינט, לפיהם, ליברמן תמך בהפסקת האש. דיווח שהוכחש על ידי לשכתו דקות לאחר מכן.

בשעה זו מכונס ליברמן עם חברי מפלגתו בחדר סיעת 'ישראל ביתנו' בכנסת, שם הוא צפוי לדון איתם ולעדכן אותם במהלכיו, כאשר בשעה 13:00 הוא יעבור אל חדר ועדת הכנסת המרווח, שם ימסור את הצהרתו בפני עשרות כלי התקשורת.

בחירות אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד