י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האם המהלך יצליח

כך מתכנן הח"כ מ'הליכוד' למנוע בחירות

יו"ר וועדת הכנסת מצא רעיון לטרפד את קידומו של חוק פיזור הכנסת שהציעו עד כה שלוש סיעות מן האופוזיציה, ומבהיר: "לא אדון בפיזור הכנסת עד לסיום המצב הביטחוני"

כך מתכנן הח"כ מ'הליכוד' למנוע בחירות
חבר הכנסת מיקי זוהר עם ראש הממשלה נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כך מתכנן יושב ראש וועדת הכנסת למנוע את הקדמת הבחירות. חבר הכנסת מיקי מכלוף זוהר (הליכוד), הודיע כי הוא לא ידון בחוקים לפיזור הכנסת שיוגשו בפניו עד לסיום המצב הביטחוני.

בהודעה ששיגר חה"כ זוהר העומד בראש וועדת הכנסת, שבין הייתר תפקידו הוא לדון בחוקים לפיזור הכנסת, הוא בהבהיר נחרצות כי "אין בכוונתי לדון במועד הבחירות עד שהמצב הבטחוני יסתיים".

זוהר הסביר, "אין בכוונתי לפעול בהתאם לגחמות הפוליטקאים. טובת המדינה היא הרבה מעל לרצון מפלגה כזו או אחרת, להשיג עוד מנדט או שניים - אני חוזר ואומר: די לפופוליזם!".

"עד אשר המצב הביטחוני ברצועת עזה לא יסתיים, וועדת הכנסת לא תדון בחוק פיזור הכנסת (באם יעבור בקריאה טרומית.)", הבהיר זוהר ברורות.

זוהר סיים וקרא לחברי הממשלה: "שימו בצד את האינטרסים הפוליטיים שלכם ותתמקדו במה שחשוב באמת- טובת המדינה וביטחונה".

נציין כי סיעות האופוזיציה 'מרצ', 'ישראל ביתנו' ו'המחנה הציוני', הגישו בימים האחרונים הצעת חוק לפיזור הכנסת, שתעלה להצבעה ביום רביעי הקרוב, כאשר באם תהיה רוב להצעה, היא תבוא להמשך דיון בוועדת הכנסת שבראשותה עומד ח"כ זוהר, לקראת אישורה בקריאה שנייה ושלישית ופיזור הכנסת בפועל, אך כאמור הוא מבהיר כי יתקע את החוק - עד אשר יסתיים המצב הביטחוני.

מיקי זוהר בחירות מוקדמות פיזור הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד