י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חשש ממלחמה

נתניהו מזהיר: ארגון חיזבאללה יחטוף מכות

ראש הממשלה בנימין נתניהו והרמטכ"ל גדי איזנקוט קיימו היום (שלישי) הערכת מצב ביטחונית בפיקוד הצפון במסגרת מבצע 'מגן צפוני' | נתניהו אמר כי "חיזבאללה חשב שהוא חופר בלי הפרעה, אנחנו ידענו ותכננו וזה לא דלף. שמרנו על הסוד, תכננו בקפידה. יש פה עוצמת אש כבירה"

נתניהו מזהיר: ארגון חיזבאללה יחטוף מכות
נתניהו בגזרה הצפונית צילום: אריאל חרמוני

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו והרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט קיימו היום (שלישי) הערכת מצב ביטחונית בפיקוד הצפון עם מפקד פיקוד הצפון אלוף יואל סטריק ומפקדים בכירים נוספים.

לאחר שקיבל סקירה ביטחונית על התקדמות מבצע "מגן צפוני" ועל פעילות הכוחות בגזרה, שוחח ראש הממשלה מפקדי צה"ל שחילייהם עוסקים בימים אלה בתעסוקה מבצעית בגבול הצפון. בהמשך גם נפגש נתניהו עם המפקדים והחיילים הנמצאים בשטח, שאלה הכינו עבורו קפה שחור.

"אני מתרשם מהרוח שקיימת פה לפני כל דבר אחר ויש גם תוצאות. חשפנו עכשיו את המנהרה השלישית - אנחנו מפרקים באופן שיטתי את נשק המנהרות" אמר נתניהו. "הדבר החשוב ביותר זה ההיערכות שקיימת כאן גם ברוח וגם בחומר לתגובה חזקה מאוד - אם החיזבאללה יעשה את הטעות הגדולה ויחליט לפגוע בנו או להתנגד לפעולה שאנחנו עושים".

ראש הממשלה נתניהו אמר כי "חיזבאללה יחטוף מכות שהוא לא יכול אפילו לדמיין. חיזבאללה חשב שהוא חופר בלי הפרעה, אנחנו ידענו ותכננו וזה לא דלף. שמרנו על הסוד, תכננו את זה בקפידה. אנחנו מבצעים בדיוק את מה שתכננו, אבל אנחנו ערוכים גם לבלת"מים. יש פה עוצמת אש כבירה. אנחנו ערוכים לזה ואנחנו גם בנויים לזה מכל הכיוונים".

לדברי נתניהו, "המבצע ימשך כמה שצריך והוא עובד כרגע בקצב טוב מאוד, אפילו מקדים קצת את לוח הזמנים". בדבריו אמר כי המבצע יימשך "עד שנשלול לגמרי את נשק המנהרות מהחיזבאללה. תחשבו שבאיזה יום סגריר בערפל, חיזבאללה מגיח מן המנהרות וחוטף לנו אנשים, תחשבו באיזה מצב מדינת ישראל הייתה יכולה להימצא עם מסעות הרג וחטיפה של חיזבאללה לתוך שטחנו, דבר שלא היה מאז 1948".

עוד הוסיף ראש הממשלה "אני מעריך שחיזבאללה מבין שאנחנו ערוכים היטב לכל ניסיון של תגובה שלו והוא מעריך שיש לנו כוח עצום כאן מולו. אני אומר לכם כרגע שיש לו הערכת חסר".

מבצע מגן צפוני ראש הממשלה הערכת מצב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד