י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת הבחירות מחר

מוטקה בלוי משגר אזהרה לתושבי היישוב

מעל שלושת אלפים מתושבי קרית יערים-טלזסטון יוכלו לצאת מחר ולבחור את ראש המועצה הבא, מבין שני המועמדים - יצחק רביץ, מועמדם של גדולי ישראל, לבין מועמד עצמאי - יענקי פלאי | לקראת הבחירות מזהיר המחנך מוטקה בלוי: "מי שיעשה חשבונות אישיים... ישלם ע"כ מחיר כבד בצאצאיו רח"ל"

מוטקה בלוי משגר אזהרה לתושבי היישוב
המחנך מוטקה בלוי צילום: באדיבות המצלם

המחנך מ'דגל התורה' לתושבי טלזסטון: "מי שיערב סיבות רגשיות ילדיו יבלו באבו גוש".

שעות לפתיחת הקלפיות, איש 'דגל התורה' והמחנך הרב מרדכי בלוי, מזהיר את תושבי היישוב, שיוצאים מחר לבחירות ומתריע, "מי שיעשה חשבונות אישיים - ישלם על כך מחיר כבד בצאצאיו רח"ל".

בהתכתבות פנימית, פנה הרב בלוי לתושבי טלזסטון וכתב, "מי שיעשה חשבונות אישיים ויערב אינטרסים או סיבות רגשיות אלמנה וכד', שידע שאח הוא לכל משחית ובמו ידיו גורם להרס אמונת חכמים שזה יסוד קיומנו ולפירוק דגל התורה".

הוא המשיך והזהיר, "מניסיון ישלם ע"כ מחיר כבד בצאצאיו רח"ל. ילמדו ממנו לצפצף על גדו"י בסוף הם יצפצפו עליו עד שילכו חלילה לבלות באבו גוש".

"מצביעים יקרים בעלי זכות בחירה, דעו לכם, נער הייתי וגם זקנתי לא תמיד אהבתי או יותר נכון הבנתי בשכלי הקט כל הוראה של גדו"י נ"ע ויבלחט"א
אבל תמיד בצעתי בלי כחל ושרק אחרת לעץ דמינו ה"י", כך בלוי.

הבחירות ביישוב לראשות יתקיימו מחר - יום שלישי ב' בשבט, כאשר כל התפקיד מתמודדים שניים. יצחק רביץ, מועמדם של גדולי ישראל וכן מועמד עצמאי - יענקי פלאי, תושב היישוב.

על פי ספר הבוחר, ישנם ביישוב 3,205 בעלי זכות בחירה, אשר יוכלו לממש את זכותם הדמוקרטית בחמש קלפיות, החל מ-07:00 ועד 22:00.

מוטקה בלוי טלזסטון בחירות מוניצפליות יצחק רביץ יענקי פלאי דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד