י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרסום ראשון

ועדת השמונה דנה בהצעת דגל ובשלום החרדי

פרסום ראשון: ועדת השמונה של אגודת ישראל דנה בהצעת דגל לאחדות עם דגל התורה וכן בהצעת השלום ההיסטורי שעומד על הפרק - שמטרתו ליצור גוש חרדי אחיד של כל המפלגות החרדיות • כל הפרטים

ועדת השמונה דנה בהצעת דגל ובשלום החרדי
ועדת השמונה צילום: משה גולדשטיין

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', ועדת השמונה של אגודת ישראל התכנסה היום לדיון ראשון לקראת הבחירות לכנסת ודנה באחדות עם דגל וביוזמת השלום.

במהלך כינוס, שנערך במתכונת חסרה של סגה"ש ליצמן, העלו את נושא האחדות עם דגל התורה לאחר שיחות מו"מ, עליהם דובר בהרחבה ב'בחדרי חרדים'.

על פי המתווה שהציעו בדגל התורה, אגודת ישראל תחזיק במקומות האי-זוגיים 1,3,5,7,9, ואילו דגל התורה תחזיק בזוגיים.

חלוקת התפקידים תהיה באופן הבא: בקדנציה הראשונה תקבל דגל שניים מהתפקידים הבכירים ואגודת ישראל את השאר; בקדנציה הבאה יתחלפו במקומות ובחלוקת התפקידים.

בנוסף, כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' על קיום הפגישה הדרמטית בין ר' יענקי קנייבסקי נכדו של שר התורה הגר'ח קנייבסקי בנושא האחדות עם ש"ס - גם הנושא הזה עלה במהלך הפגישה.

החברים התבקשו לגבש עמדות בשני הנושאים, כאשר ע"פ ההערכות אגודת ישראל תודיע בימים הקרובים כי היא מוכנה לקבל כל יוזמה לשלום ולאחדות - גם עם דגל וגם עם ש"ס.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי הצדדים דנו באיחוד הקהילות לקראת הבחירות לכנסת, כאשר הוועדה תתכנס עוד מספר פעמים קודם בבחירות שייערכו בעוד כשלושה חודשים מהיום.

אחדות ש"ס דגל התורה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד