י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אביו של אחד העצורים

נעצר חשוד חמישי בשוד בבית הנגיד החסידי

לאחר מעצרם של ארבעה חשודים בשנות ה-20 וה-40 לחייהם בזכות DNA, נעצר חשוד חמישי בן 58, אביו של אחד החשודים העצורים  

נעצר חשוד חמישי בשוד בבית הנגיד החסידי
אזיקים צילום: pixabay

שבועיים וחצי לאחד השוד האלים בבית הנגיד הרב חיים יצחק כהן בשכונת שמואל הנביא בירושלים, חוקרי תחנת לב הבירה הביאה למעצרו של חשוד נוסף כבן 58 תושב מזרח ירושלים, שהוא אביו של אחד החשודים שנעצרו.

ארבעה חשודים בשנות 20-40 לחייהם נעצרו בשבוע שעבר על ידי חוקרי המשטרה ומעצרם הוארך. החשוד החמישי, נעצר כאמור ביום שישי האחרון, בחשד לקשירת קשר לעשות פשע, כניסה לישראל שלא כחוק ושוד מזוין בחבורה ובאלימות.

החשודים, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', התדפקו על דלת הבית של הרב כהן בעת שהוא היה בתפילה, והתחזו לטכנאים של מכונת כביסה. לאחר שהאשה פתחה את הדלת, הן כבלו את רגליה וגנבו כסף מזומן רב וכן תכשיטים יקרי ערך.

במהלך פעולות המשטרה, נערכו חיפושים בבתי החשודים ואף תפסו שני כלי רכב שעל פי החשד שימשו אותם לביצוע העבירה. מעצרם של החמישה הוארך עד ליום חמישי השבוע.

רעייתו של הנגיד משחזרת את השוד האכזרי: "חשבתי שאני אמות"

בשבוע שעבר אמר הנגיד הרב חיים יצחק כהן בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי לאחר שאשתו פתחה את הדלת, הם תקפו אותה, קשרו את רגליה כדי שלא תוכל להתנגד וערכו סריקה מהירה בבית, גנבו מכל הבא ליד. מדובר בחפצים בשווי של עשרות אלפי שקלים וכן תכשיטים רבים. הנגיד זוקף לזכותה של רעייתו את העובדה שחייהם ניצלו, למרות האלימות הקשה של השודדים שפרצו בתחכום לבית ובזזו חפצים יקרי ערך.

"אשתי הייתה בטראומה אחרי האירוע הקשה, אך כבר בשעה 4.00 לפנות בוקר למחרת, ראיתי אותה עומדת במטבח ומבשלת לקראת שבת עבור האורחים שמגיעים אלי הביתה" אמר ל'בחדרי חרדים' והוסיף כי "בזכות מצוות הכנסת אורחים ניצלנו".

הרב חיים יצחק כהן שוד קשישים שוד תכשיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד