י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תגובה ראשונה

מקלב מזהיר: "מי שעצמאי - לא בדגל התורה"

"מי שעצמאי הוא לא בדגל התורה", כך מגיב לראשונה חבר הכנסת מקלב, על הדרמה שהתחוללה בעיר אלעד • שלושת חברי המועצה נקראו לישיבה דחופה עם חברי הכנסת לבירור • יתקיים בירור עם ועדת הרבנים של 'דגל התורה'

מקלב מזהיר: "מי שעצמאי - לא בדגל התורה"
ח"כ אורי מקלב צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

תגובה רשמית ראשונה: לאחר ששניים מנציגי 'דגל התורה', ערקו אמש מעמדת המפלגה ותמכו בהצעת התקציב של ראש העיר, ישראל פרוש, מתייחס חבר הכנסת אורי מקלב, לעניין לראשונה ואומר כי מי שיפר בעצמאות - לא יהיה בדגל התורה.

בראיון שהעניק הערב (חמישי) למשה גלסנר ב'קול ברמה', אמר: "הייתה לנו ישיבה עם הנציגים באלעד ושמענו אותם, כעת נבדוק את הדברים עם גדולי ישראל. אין דבר כזה לעשות מה שרוצים. מי שעצמאי הוא לא בדגל התורה".

"אלעד זה מקום מורכב, המקום היחיד שלא הגענו להסכמים", ציין מקלב שלדבריו "על אף תוצאות הבחירות הכרזנו שלא נעשה גוש חוסם. כל מה שמפורסם בתקשורת לא נכון - יש משא ומתן לכניסה לקואליציה".

כזכור, מוקדם יותר היום חשף 'בחדרי חרדים' כי חברי מועצת העיר אלעד, אבי שטרן, משה ברדוגו ואיסר שפירא, הוזמנו היום לשיחת בירור אצל חברי הכנסת ומנהל המו"מ בעיר שבתאי מרקוביץ, בבית דגל התורה בבני ברק.

חברי המועצה הפנו את חברי הכנסת לבתי גדולי ישראל - שהעבירו להם הוראה לתמוך בתקציב, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' כי ההוראה ניתנה על ידי רה"י סלבודקה, הגר"ד לנדו.

בדגל התורה אמרו הערב כי "שלושת חברי המועצה של 'דגל התורה' באלעד, נקראו לישיבה דחופה עם חברי הכנסת של "דגל התורה" לבירור על אופן ההצבעה שלהם אמש במועצת העיר".

כפי הנראה, תתקיים ישיבה של חברי הכנסת עם ועדת הרבנים של "דגל התורה" להמשך הבירור.

מקלב אלעד דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד