י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי 18 שנים

הלם: הדיין הודיע במפתיע על התפטרותו

לאחר שעשה חיל בלימודי הדיינות ומונה לחבר בית הדין הגדול בלונדון בגיל 37, הדיין הגר"י אברהם, הודיע אמש במפתיע על עזיבתו את בית הדין ולא הסביר, אולם מסר כי "זו תחושה של אחריות ועצב"

הלם: הדיין הודיע במפתיע על התפטרותו
הדיין הלונדוני הרב יונתן אברהם צילום: יח"צ

העולם הרבני של בריטניה נדהם מהתפטרותו הבלתי צפויה, של אחד מארבעת הדיינים של בית הדין הלונדוני, הגאון הרב יונתן אברהם.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרב אברהם יליד לונדון, שהצטרף לבית דינו של הרב הראשי של בריטניה בגיל צעיר יחסית - בעודו בן 37, בשנת תשס"א, התפטר אתמול (רביעי) בפתאומיות, ללא שום הודעה מראש.

"זה מאוד פתאומי, ואין לנו מושג למה", אמר רב לונדוני בכיר ששמו לא פורסם לאתר הבריטי 'ג'ואיש קרוניקל'.

הדיין הראשי הרב מנחם גלאי, אמר לאחר ההתפטרות המפתיעה: "בית הדין הלונדוני תומך בכם ובקהילות שלכם ואת חבריכם, ולכן אני רוצה להרגיע אתכם כי ההכנות כבר נמצאות בעיצומן כדי להבטיח שדיין ברמה גבוהה יימצא לצד הדיינים המכובדים האחרים".

הרב יונתן אברהם, לא הסביר את סיבת עזיבתו הפתאומית, רק מסר: "זו תחושה של אחריות ועצב שאני מכריז היום כי אני מתפטר מבית הדין של לונדון, בית הדין הוא עמוד התווך של הקהילה שלנו וזה היה כבוד גדול והזכות לשרת כדיין במשך 17 השנים האחרונות".

הגר"י אברהם למד בבחרותו בישיבות בגייטסהד, לייקווד, ניו ג'רזי וירושלים. לאחר נישואיו התגורר באוסטרליה, שם שירת במשך שלוש שנים כדיין בבית הדין של הקהילה החרדית בעיר מלבורן ולאחר מכן כיהן כדיין בבית הדין בלונדון.

בית דין רבני דיין לונדון התפטרות הרב יונתן אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד