י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"האמנתי יותר מדי לאנשים"

שרה נתניהו בראיון: "אני מוטרדת מהסקרים"

"כל מסע הציד הזה זה משהו הזוי", אומרת אשת ראה"מ ותוהה "מי יחזיר לי ולילדים שלי את כל הכאב הזה?" | מתגוננת: "לא היו מבין ראשי הממשלה והנשיאים האחרים כאלה שלא לקחו מתנות" | וקובעת: "אין מי שמתקרב לראש הממשלה בכל התחומים"

שרה נתניהו בראיון: "אני מוטרדת מהסקרים"
תעמולת בחירות צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

אשת ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו, העניקה ראיון יוצא דופן לתכנית חדשה בהגשתם של העיתונאי שרון גל והיח"צן רני רהב ב'ערוץ 13' והתייחסה לשלל נושאים העומדים על הפרק.

ראשית התייחסה הגברת לתיקים בהם נחשדה ואמרה, "במשך שלוש שנים רק דיברו עלי. פתאום התיק נגדי נסגר בקול ענות חלושה ולא שמעתי על זה בכלל. 3 שנים של לחץ בלתי פוסק של התקשורת והשמאל. לא היה לי ספק שזה מה שיקרה. חלק כבר קרס, השאר יתגלה בהמשך. כל מסע הציד הזה זה משהו הזוי. כל מה שקורה כאן זה הזוי ומיותר", קבעה בנחרצות.

"אני מרגישה הקלה שהתיק נסגר", סיפרה הגברת לשני המגישים והסבירה, "יש בזה המון כאב למשפחה, לילדים שלי. פתאום זה נסגר בקול ענות חלושה. לא שמעתי על זה בכלל. קיוויתי שאת כל המילים שאמרו, יגידו עכשיו הפוך. מי יחזיר לי ולילדים שלי את כל הכאב הזה?".

היא לא חסכה את שבט ביקורתה מכלי התקשורת ואמרה, "אין לי ספק שמטפלים בי לגמרי אחרת מנשות ראש ממשלה אחרות. אני חושבת שמטפלים בי באופן כללי בגלל שאני נשואה לראש ממשלה מהימין. כמו שמטפלים בו שונה באמת מידה נפרדת. מטפלים בי כמו שמטפלים בו. אני חושבת שעושים עלי העתק הדבק ממה שהיה עלי בעבר. בשנות ה-90 פיתחו עלי נרטיב ועכשיו ממשיכים אותו. רצח האופי שלי הוא כל כך גדול שאין בן אדם שפוגש אותי שאומר לי שאני בן אדם כל כך שונה ממה שמתארים אותי".

בהתייחס לתיק 1,000, בו המליץ היועמ"ש להעמיד לדין את ראש הממשלה בגין מרמה והפרת אמונים, אמרה הגברת נתניהו: "מוציאים את כל החשבוניות של בן אדם, ואין קשר בין הסכומים הללו למציאות", כשהיא מתכוונת להיל ההון ארנון מילצ'ן, "לא היו מבין ראשי הממשלה והנשיאים האחרים כאלה שלא לקחו מתנות. תראו את סיפור העטים של אולמרט. יש כאן צביעות גדולה. אני מכירה הרבה אנשים בחיים הציבוריים שמקבלים מתנות, ולא רק מחברים. יש כאן סטנדרטים אחרים לגמרי. הסכומים לא קשורים למציאות. גם אני נתתי לארנון מילצ'ן מתנות. היינו באמת חברים", הוסיפה.

הגברת נשאלה לגבי ניר חפץ, מי שהיה יועץ התקשורת של המשפחה, בגד באמונם והפך לעד מדינה נגד בעלה בנימין נתניהו בתיק 4,000, "אתה מעלה דבר שאני פשוט לא רוצה לדבר עליו. כמו שאתה יודע כולם עושים טעויות בחיים. זו טעות שאני לא רוצה לדבר עליה".

היא הכתה על חטא והודתה לעיני המצלמות: "אחת הטעויות שלי היתה שהאמנתי יותר מדי לאנשים שלא הייתי צריכה להאמין בהם. חלק גדול מהפגיעה שלנו זה אנשים שהיו לידנו ועזבו".

לסיום, השחילו המגישים גל ורהב, שאלה בנושא הבחירות והגברת שיתפה, "אני מוטרדת מהסקרים. אני רואה פגיעה במדינת ישראל. אין מי שמתקרב לראש הממשלה בכל התחומים".

שרה נתניהו חקירות נתניהו תקשורת סקרים שרון גל רני רהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד