י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נכנס לתפקיד בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ

המפקד: אוביל שוטרים בדרכו של משה רבינו

במטה משטרת אגף התנועה שבבית דגן, נכנס הבוקר באופן רשמי לתפקידו כראש אגף התנועה, ניצב אברהם אדרי שהבטיח: "אוביל את האגף, בהשראת גדול מנהיגנו, אטמיע מדיניות אכיפה שרואה את הפרט ואת הכלל"

המפקד: אוביל שוטרים בדרכו של משה רבינו
הניצבים אבי אדרי ודורון ידיד צילום: דוברות המשטרה

בטקס שנערך במטה משטרת אגף התנועה שבבית דגן, נכנס הבוקר באופן רשמי לתפקידו כראש אגף התנועה, ניצב אברהם אדרי, שהחליף את ניצב דורון ידיד המשמש כיום כמפקד מחוז ירושלים המשטרה.

הדוברים, כמעט כולם, בחרו לציין את פרשת השבוע. מי שנכנס לתפקיד, ניצב אברהם אדרי, ששימש כמזכיר לשר לביטחון פנים גלעד ארדן במהלך שלוש השנים האחרונות, פתח את דבריו בכך שהוא מקבל את הפיקוד על אגף התנועה "בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ", ביראה מפני כובד השליחות שבפיקוד על אגף, שליבת עיסוקו היא הצלת חיים.

"היום ז' באדר, יום הולדתו ויום פטירתו של גדול מנהיגי ישראל - משה רבינו" אמר אדרי, "בכל בתי הכנסת בתקופה זו דנים במנהיגותו של משה, לומדים וּנבנים ממנה. המדרש מלמד אותנו מסיפור משה והגדי, על האכפתיות והדאגה לצרכים של כל אחד ואחת בקבוצה, בפרט לחלשים ביותר, כתכונות שהופכות אדם לֶמנהיג, לצד היכוֹלת לנקוט פעולה ממשית".

בהמשך לכך, ניצב אדרי אמר כי הוא מאמין שכל שוטר נושא בכליו את שרביט הפיקוד והמנהיגות, "וכך אוביל גם אני את האגף, בהשראת גדול מנהיגנו, אטמיע מדיניות אכיפה שרואה את הפרט ואת הכלל, מדיניות קשובה שרואה את הקבוצות המועדות להיפגע ומתאימה את הפעילות גם עבורן, ובה בעת אקדם מדיניות מעשית, אפקטיבית, ממוקדת ושוויונית".

ניצב אדרי הודה לראש האגף היוצא, ניצב דורון ידיד, ואמר "כשמו כן הוא, לא רק ידיד וחבר קרוב, הוא גם איש משטרה משכמו ומעלה שהטיל לזירה המדממת של תאונות הדרכים את כל הידע העצום שלו כשוטר והוביל כאן באגף שורה ארוכה של מהלכים שהביאו להישגים מרשימים".

ח"כ יעקב אשר יו"ר הועדה לבטיחות בדרכים, עם המפקד הנכנס וארדן בטקס

מי שסיים את תפקידו באגף, ניצב דורון ידיד, הזכיר את פרשת השבוע ובדבריו אמר כי בטקס כניסתו לתפקיד לפני כשנתיים, "אמרתי כי תאונות הדרכים אינם גזירה משמים, כשהיעד המשמעותי ביותר הינו אכיפה ממוקדת בעבירות מסכנות חיים ובריונות תוך שימוש באמצעי אכיפה יצירתיים. למעשה יצרנו הרתעה, לא היינו שגרתיים לאזרח ולאורך הזמן שינינו והשפענו. הבאנו לירידה מתמשכת מזה שנתיים במספר ההרוגים, בשנת 2017 ירידה של 13 הרוגים ובשנת 2018 ירידה של 48 הרוגים כשמרבית הירידה הינה בצירי המיקוד".

בטקס השתתפו גם השר לביטחון פנים ח"כ גלעד ארדן, מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן, רב המשטרה הרב רמי ברכיהו, מפכ"ל המשטרה בדימוס רוני אלשיך, מנכ"ל משרדי לביטחון הפנים צי'קו אדרי וח"כ יעקב אשר המכהן כיו"ר הועדה לבטיחות בדרכים.

ניצב דורון ידיד ניצב אבי אדרי משטרת התנועה הארצית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד