י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בחירות 2019 • מתעדכן

61.3% אחוזי הצבעה עד לשעה זו; קריאות במסגדים לצאת להצביע

הקלפיות התמלאו במצביעים שנהרו לממש את זכותם הדמוקרטית • נתניהו הפתיע מתרחצים בנתניה ושידל אותם להצביע עבורו • השר דרעי מודאג: "הימין חזק אבל ש"ס נחלשת" • ליצמן פונה לקהלים נוספים • וגם: צו מניעה לקמפיין הנרות עם תמונת הגר"ע • דיווחים שוטפים ב'בחדרי'

61.3% אחוזי הצבעה עד לשעה זו; קריאות במסגדים לצאת להצביע
נתניהו/גנץ צילום: צלמי פלאש 90

אחרי שלושה וחצי חודשים, הבוקר (שלישי) בשעה 07:00 נפתחו 10,720 הקלפיות ברחבי הארץ, 6,339,729 אזרחים בעלי זכות הצבעה, יוכלו לממש את זכותם הדמוקרטית ולבחור לאחת מ-40 הרשימות המתמודדות לכנסת - מספר שיא כל הזמנים.

21:30 > יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי במסר חירום וישיר לפעילים: "תדעו לכם שנתניהו חדר עמוק לציבור הספרדי. חייבים לעשות מאמץ אחרון, לא לוותר!".

21.20 > נכון לשעה 20:00 אחוז ההצבעה עמד על 61.3%. זאת, לעומת 62.4% בבחירות 2015 באותה השעה.

20.55 > ד"ר מיכאל בן ארי יו"ר עוצמה יהודית מאיחוד מפלגות הימין תהה הערב בשיחה עם פעילים בפתח תקווה: "שקד טוענת שמצבם קשה ואני אומר לכם במדגמים הם כבר על 7 מנדטים. למי אתם מאמינים? לאיתמר בן גביר או לאיילת שקד?".

20.20 > קמפיין הגעוואלד של יהדות התורה:

20:00 > בכחול לבן מברכים את השופט מלצר על החלטתו לספור את הפתקים שחוררו והושחתו. במפלגה אומרים כי נתניהו מנסה לגנוב את הבחירות, מפיץ מיליוני הודעות שקריות ועושה מניפולציות. כל מי שרוצה שינוי חייב לצאת עכשיו ולהצביע כחול לבן.

19.55 > איתמר בן גביר מאיחוד מפלגות הימין אומר הערב בתגובה לפרסומים האחרונים ולפיהם אחוז ההצבעה ביהודה ושומרון נמוך ביותר כי: "אם ציבור הימין לא רוצה שדחפורים יעלו לו על הבית שיסתער וינהר בדחיפות לקלפיות".

19:35 > ראש הממשלה נתניהו כעת בשידור חירום לייב בפייסבוק: במהלך השידור, קיבל עדכון שיש הדלפה מאחד המדגמים בערוצי הטלוויזיה, שכחול לבן בפער של 4 מנדטים על הליכוד.

19:30 > בשעות האחרונות פתחה המשטרה בחקירות בעקבות תלונות בודדות שהוגשו על חשד להתחזות בעת ההצבעה במספר מוקדים שונים ברחבי הארץ. באריאל הוגשו תלונות על ידי שתי מצביעות שהגיעו לקלפי, שם התברר להן כי הצביעו בשמם קודם לכן. שתי תלונות דומות הוגשו גם באזור ירושלים ואזור המרכז ע"י מצביעים שנתקלו במצב דומה.

19:13 > במסגדים בריכוזים הערביים נשמעו קריאות לצאת ולהצביע לאור שיעור ההצבעה הנמוך במגזר.

19.10 > אחרי 14 ערים בהם סייר היום סגן השר פרוש, הוא נכנס כעת והצביע בקלפי באולפנת צביה בירושלים. בסיום ההצבעה אמר: "הגוועלד שלנו הוא אמיתי, כי לחילוני יש את כל המוסדות שהוא צריך על פי החוק, אנחנו לצערינו אם לא יהיה לנו נציגים חרדים לא יהיה לנו כלום. ה - גוועלד שלנו הוא מהלב, אמיתי".

19.00 > שיעור ההצבעה לשעה 18:00 - 52%, מדובר בירידה של 2.6% לעומת בחירות 2015.

18.20 > אחוז ההצבעה בצה"ל נכון לשעה זו הוא 59% אחוז. גבוה ב- 2% ביחס לשעה הזהה בבחירות 2015.

18:08 > נתניהו לפעילים: "אנחנו במצב חירום, בשעה 16:00 שיעורי ההצבעה של מצביעי השמאל עמד על 61% ושל הליכוד על 42% אם לא נשנה את המגמה נפסיד את הבחירות והשמאל יעלה לשלטון אם תלכו תהצביע - ננצח".

17.55 > גנץ ולפיד כינסו ישיבת חירום עקב נתוני ההצבעה הצמודים. על פי נתוני מדגם האמת הקרב בין המפלגות צמוד. גנץ יוצא בהצהרה מיוחדת לציבור בשעה 18:00.

17.40 > שיעור ההצבעה לשעה 16:00 - 42.8%, מדובר בירידה של 2.6% לעומת בחירות 2015. זאת לעומת 51.8% ב-1999.

17.35 > גורם באיחוד מפלגות הימין: "היה ברור שבדיוק באמצע יום הבחירות יוציאו בנט ושקד קמפיין גוועלד. הם המצב מצויין בסקרים. שיהיה ברור! הם יציבים וחזקים וגם אם הם היו ב 10 מנדטים הם היו עושים את הקמפיין עבור המנדט ה 11. אם הם ימשיכו ככה הם יגרמו לציונות הדתית להעלם".

17:31 > שיעור הצבעה נמוך מאוד בקרב המגזר הערבי. על פי דיווח בגל״צ, במטה חד"ש מדברים על 20% (!) הצבעה נכון לעכשיו. התחזיות הקודרות ביותר. לפני הבחירות העריכו הצביעו על 50%.

17:25 > ‏שיעור ההצבעה במגזר הערבי: דודי חסיד, מנכ"ל TNS והסוקר ראשי של כאן חדשות: ''אחוזי ההצבעה שאנחנו מזהים במגזר הערבי הם הנמוכים ביותר שראיתי בשעות כאלה, בהשוואה להרבה מערכות בחירות בעבר''.

17:15 > סוקר חדשות 13, פרופסור קמיל פוקס: "אחוזי ההצבעה הנמוכים במגזר הערבי הם הבעיה הכי גדולה. לא ראינו דברים כאלה מעולם, וזו תהיה אולי הדרמה הגדולה ביותר".

17:10 > המועמד לראשות הממשלה בני גנץ בסרטון שמופץ בדקות אלו: "הנתונים טובים אבל לא מספיק. אנחנו חייבים להתאמץ יותר. הליכוד מפיץ שקרים. אסור לנו להתבלבל, צריך להתאמץ, לוודא שהפתק בקלפי תקין ולעזור לנו להביא את הניצחון".

17:05 > האירוע המרכזי של 'הליכוד' הערב ב'היכל שלמה', נדחה מ-20:00 ל-23:00 עקב אחוזי הצבעה נמוכים מאוד במעוזי 'הליכוד'.

16.35 > ראש הממשלה נתניהו שהיה בדרכו לאשדוד קיבל עדכון בדרך על אחוזי ההצבעה הנמוכים במעוזי הליכוד. ראש הממשלה ביטל כעת את האירוע והוא יכנס בעוד זמן קצר דיון חירום במעון ראש הממשלה בירושלים בהשתתפות מטה הבחירות ונציגי השטח.

16.25 > מועמד איחוד מפלגות הימין איתמר בן גביר מאשים: "בסיור עם תושבי דרום תל אביב קיבלנו תשובה ניצחת: נוח להם עם הממשלה הנוכחית והם רוצים אותה שוב".

16:15 > דרעי במסר לפעילים: "מהנתונים שאנחנו מקבלים עכשיו לפי כל הסקרים המעודכנים, נתניהו יהיה ראש הממשלה, הימין חזק אבל ש"ס נחלשת. התומכים שלנו לא באו לקלפי תצאו להצביע".

16:10 > הודעה שיצאה מהמטה המשותף של הרשימות הערביות: "שיעור ההצבעה במגזר הערבי הינו 20%, שיעור ההצבעה הכללי הוא 35%. צאו לקלפיות, לא ייתכן שנאפשר לימין להדיר אותנו".

16:05 > כ-150 אלף מטיילים פקדו היום את שמורות הטבע והגנים הלאומיים ונהנו מפריחה יפה, זרימת נחלים ומפלים ומשלל פעילויות מיוחדות שקיימה רשות הטבע והגנים לכבוד יום השבתון, חלקן בסימן בחירות, דמוקרטיה וכמובן טבע ומורשת.

15:55 > ראש הממשלה נתניהו בחוף פולג בנתניה קורא לאנשים לצאת מהמים וללכת להצביע מחל כדי לצמצם את הפער עם לפיד וגנץ: ״אתם תקומו עם יאיר לפיד כראש ממשלת שמאל. תעזבו את הים, צאו מהבתים, בואו להצביע לליכוד".

15.45 >  סגן שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה יעקב ליצמן בפניה דחופה במטה הקהילות הראשי של אגו״י בפתח תקווה: "הגענו לרגע האמת. אני קורא לכלל הקהילות והחסידויות לצאת להצביע ולהתעורר. הנתונים מוכיחים שהרבה עבודה לפנינו. אנו מצפים מכולם להתייצב ולהגיע ל100% הצבעה, ואת השעות האחרונות להשקיע בקהלים נוספים. לא עת לחשות".

15.30 > נתניהו בהודעה: "אנשי לפיד גנץ תתביישו לכם! העלימו פתקי ליכוד בקלפיות בפ''ת - וסימנו מאחורי פתקים בכדי לפסול".

15:25 > בביתר עילית אירעה תקיפה של סדרן בקלפי ע"י אדם שהתעקש להצביע בקלפי שאינה באזור מגוריו. החשוד עוכב לחקירה במשטרה בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים.

23: 15 > במודיעין עלית הגיע אדם לקלפי הצביע בתעודת זהות אחת, ולאחר שעורר את חשד יושב ראש הקלפי נבדק על ידי השוטרים והציג תעודת זהות אחרת ונבדק החשד להתחזות.

15:21 > ישראל ביתנו מגישה תלונה נגד בנט ושקד על הפצת סמסים והודעות קוליות המכוונות לציבור דוברי הרוסית. ״בנט ושקד בייאוש ובהיסטריה, משקרים וממציאים המצאות עלינו, זה לא יעזור להם. אנו קוראים לציבור הרחב - אל תאמינו לפייק הודעות. ישראל ביתנו תקבל לפחות 7 מנדטים״.

15:15 > ועדת הבחירות הוציאה צו מניעה נגד תנועת ש"ס להפסקת חלוקת נרות נשמה עם דמותו של הגר"ע יוסף זצ"ל.

15:10 > נכון לשעה 14:00, אחוז ההצבעה עומד על 35.8%. ב-2015 עמד שיעור ההצבעה באותה שעה על 36.6%. אלו אחוזי ההצבעה הנמוכים ביותר מאז בחירות 2009.

14:35 > אדם הגיע לכנסת עם מכתב איום על ח"כ בצלאל סמוטריץ', האבטחה סביבו תוגברה.

14:30 > יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר פרסם הנחיות בעניין שימוש במצלמות סמויות בקלפי:
• אסור לצלם במהלך היום, אלא אם כן יש אירוע.
• מותר להקליט אודיו.
• במהלך הספירה מותר אבל חייבים ליידע את הנוכחים, ולתעד בפרוטוקול.
• עיון בחומרים ייעשה רק ע"י המשטרה או נציג השופט.
• אסור לצלם ספרי בוחרים או פרוטוקולים

14:22 > חשד לניסיון הונאה במהלך הצבעה בבית החולים סורוקה. על פי דיווח ב'ערוץ 13', מנהל המחלקה הפנימית טוען שהבחין במספר חסידי גור שעוברים במחלקה ומנסים לשכנע מטופלים להצביע ואף להשתמש בתעודת הזהות שלהם ולהצביע במקומם. הוא הזעיק את אנשי הביטחון ואלה הזמינו את המשטרה, נפתחה חקירה.

14:20 > יו"ר כחול לבן בני גנץ באשדוד: "אני מבקש לשים לב לטוהר ההצבעה. אני שומע שבתוך הקלפיות אנשים מקשקשים על פתקים, אנשים לוקחים פתקים. לכן, מאוד מאוד חשוב שהמצביעים שנכנסים פנימה יראו שהפתק תקין, ללא קשקושים ויממשו את זכותם בצורה אזרחית וטובה"

13:38 > באמצע יום הבחירות, יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ נקלע לזירת תאונת דרכים, סייע לפצוע והכווין את האמבולנס. כך דווח ב'ערוץ 12'.

13:33 > אזהרת פייק: בשעות האחרונות מפיצים פעילים של איחוד מפלגות הימין, סרטון בו נראה נפתלי בנט ממליץ להצביע לבית היהודי. מדובר בסרטון מהבחירות המוניציפליות שהתקיימו לפני כחצי שנה.

13:06 > עד השעה 12:00 הצביעו 24.8%, נמוך יותר מאחוז ההצבעה בשעה זו בשתי מערכות הבחירות הקודמות.

12:55 >  יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, השיב כעת לתלונות שהגישה מפלגת 'הימין החדש' כנגד התעמולה השקרית שהפיצו חברי הבית היהודי, בהם ח"כ מוטי יוגב.

בתשובתו כותב השופט מלצר "ניתן בזאת צו ארעי האוסר על המשיבה להמשיך להפיץ את המסרונים, השיחות וההקלטות נושא העתירה".

12:51 > מאבטח אזרחי פלט כדור בעת שפרק את נשקו בשטח חולי במתחם קלפיות בחולון. אין נפגעים ואין נזק, שוטרים במקום בודקים את נסיבות האירוע.

12:30 > בעיצומו של יום נתניהו במסר לחרדים. בסרטון שפורסם לצד נציג החרדים בליכוד זאב פליישמן, אמר ראש הממשלה "אני קורא לכל הציבור היקר והקדוש אנחנו חייבים להצביע מחל, אחרת נקבל ממשלת שמאל עם לפיד".

12:23 > הרבנית לאה קולדצקי ממשיכה של אמה הרבנית בת שבע קנייבסקי ע"ה ובתו של שר התורה בהקלטה נדירה: "להצביע בבחירות כמה שיותר מהר".

11:59 > הח"כ המיועד יעקב טסלר, במטה בבני ברק: "מדהים לראות את תוצאות ההשקעה של הקמת מועצת הקהילות. נכון לשעה 10:30 בבוקר, יש לא מעט קהילות שכבר עברו את ה-40% הצבעה. הנציגים מכל חצר מעדכנים בכל רגע במצב ההצבעה בקרב קהילתם. אם נמשיך כך הלאה נגיע בעז"ה ל-8-9 מנדטים!".

11:50 > עדכון: בהמשך לדיווח על המצלמות הנסתרות, מדובר בלמעלה מאלף מצלמות שהותקנו ככל הנראה על ידי פעילי מפלגות ימין בקלפיות והן כעת מפורקות. המשטרה פנתה לנציגי 'הליכוד' בקלפיות הללו ודרשה מהם: "אם יש לכם מצלמה תנו לנו אותה כדי למנוע אי נעימות". עם זאת המשטרה מעדכנת כי לא מדובר באירוע פלילי. כך דווח ב'חדשות 13'.

11:40 > ראש הממשלה בנימין נתניהו הצביע כעת בקלפי הסמוך לביתו, בתום ההצבעה אמר: "בעזרת השם, מדינת ישראל תצליח".

11:37 > יאיר לפיד בקלפי: "אנחנו צעד מהניצחון, צריך עוד שני מנדטים וניצחנו בחירות היסטוריות במדינת ישראל. בסוף מי ששם היום פתק למפלגה אחרת זה כמו פתק לביבי. מה שאנחנו צריכים עכשיו זה ללכת, לעבוד קשה בכל מדינת ישראל, להביא עוד שני מנדטים וניצחנו. בני גנץ אומר כל הזמן שאנחנו מטר מהניצחון, אנחנו עכשיו סנטימטר מהניצחון".

"צעד מהניצחון". לפיד הבוקר. צילום: מיקה גורוויץ'

11:19 > אחוז ההצבעה עד לשעה 10 בבוקר הוא - 12.9%, נמוך יותר מאחוז ההצבעה ב-2015.

11:09 > סמוטריץ׳ הצביע הבוקר יחד עם אשתו וילדיהם בקלפי בקדומים. בצאתו מהקלפי מסר: ״גנץ תתבייש. אנחנו קיצוניים? למות בשדה הקרב הציונות הדתית יכולה אבל לא להחזיק בתיקי החינוך והמשפטים?״ סמוטריץ לנתניהו: הציונות הדתית מספיק טובים כדי לבקש את קולם אבל לא טובים שתגבה אותם כששופכים את דמם? אף אחד לא יכפיש את פניה של התנועה היפה והאידאליסטית במדינת ישראל״.

10:59 > לאחר שהצביע בקלפי, הגיע כעת יו"ר כחול לבן בני גנץ לקבר הוריו בכפר אחים. בהמשך צפוי לסייר בערים אשדוד, ראשון לציון ועוד - בערב צפוי גנץ לצפול בתוצאות עם בני ביתו לאחר מכן יגיע לנאום.

גנץ מתפלל על קבר הוריו. צילום: שריה דיאמנט

10:44 > נשיא המדינה מימש את זכות ההצבעה לבחירות לכנסת ה-21 וקרא לכל אזרחי ישראל לצאת להצביע: "אתם האזרחים היחידים שיקבעו מי תהיה הממשלה הבאה".

נשיא המדינה, הבוקר. צילום: מארק ניימן

10:27 > מרן רבי ניסים קרליץ נעתר לבקשת נכדו לצאת להצביע לחזק את יהדות התורה למרות חולשתו.

9:45 > מועמד איחוד מפלגות הימין איתמר בן גביר הצביע הבוקר בקלפי שבקריית ארבע. בן גביר אמר לאחר ההצבעה: "הבוקר בזה הוא בוקר של תקווה, בוקר של תפילה לעם ישראל. אני הולך לכנסת למען ילדינו, למען עתידנו ועמנו. מגיל 14 אני פועל למען עם ישראל ואני מקווה שעם ישראל יתן לי את האמון להילחם בשבילו מהכנסת למען ארץ ישראל, עם ישראל לפי תורת ישראל".

בן גביר מצביע לפני שעה קלה. צילום: באדיבות המצלם

9:40 > שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, הגיע לפני זמן קצר להצביע במשכן לאומנויות ומוסיקה ברעננה, מלווה ברעייתו גילת. עם הגיעו לקלפי, מסר: "אנחנו אנשים טובים שעושים טוב לעם ישראל ומאמינים בעם ישראל. אל תאמינו לגוועאלדים מכל הכיוונים, הכל בסדר".

9:24 > סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הצביע בקלפי ברחוב עזרת תורה בירושלים. "הצבעתי ג’ כהוראת רבותינו. אנו מצביעים היום למען הצביון היהודי של המדינה, בשביל עולם התורה וכדי להגדיל את כוח היהדות החרדית שתוכל לעמוד על המשמר מפני אלו המנסים לפגוע בציבור החרדי ובזכויותינו. צאו להצביע ואין מקום לשאננות".

ליצמן מצביע הבוקר. צילום: שלומי כהן 

9:17 > ראש הישיבה הגר"ג אדלשטין לח"כ אשר: "בזמן ההצבעה יש לכוון על מצוות קידוש השם".

9:10 > ערוץ 13: המשטרה תפסה בנצרת פעילי ליכוד עם מצלמות נסתרות בתוך הקלפי.

08:40 > השר משה כחלון הצביע בקלפי בסמוך לביתו, בסיום ההצבעה אמר: "בשבוע האחרון יש סחף ואנשים חוזרים לכולנו. הם מבינים מי עבד עבורם ומי עבד עבור עצמו. הם יודעים מי התעסק עם צוללות ופלאפונים ומי התעסק עם החיים עצמם. אל תשבו בסלון ותשאלו למה זה קורה, למה לא מטפלים בנו ולמה לא דואגים לנו. לכו להצביע, תשפיעו."

השר כחלון מצביע הבוקר. צילום: באדיבות המצלם

8:17 > כ-1000 קלפיות התעכבו מלהיפתח עד לדקות האחרונות לאחר שעובדי הקלפי טרם הגיעו למקומות קלפי מה שעיכב את כניסת המצביעים.

7:57 > שר התורה הרב חיים קנייבסקי הצביע לפני דקות אחדות בבני ברק.

7:48 > זריזין מקדימין: השר דרעי הצביע כעת בקלפי בשכונת הר-נוף. "חייבים ש"ס חזקה כדי לשמור על הציביון היהודי במדינה. אני מאוד מודאג מהשאננות של בוחרי ש"ס. אני חושש שמחר בבוקר יתעוררו אנשים בפריפריה, מסורתיים, דתים, חרדים וימצאו מדינה אחרת. מדינה בלי שמירת שבת ובלי מסורת ואולי בפסח הזה יהיו בסופרים חמץ".

7:41 > 'חדשות 13': עיכובים בפתיחת הקלפיות ברחבי הארץ. הקלפי שבה היה אמור להצביע משה כחלון בחיפה והקלפי שבה יצביע בני גנץ בראש העין, עדיין לא נפתחו.

7:25 > סגן השר מאיר פרוש וצוות לשכתו פתחו את יום הבחירות בתפילת שחרית על קבר הרשב"י במירון.

7:05 > השר אריה דרעי פתח את יומו בתפילה על ציונו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

דרעי ואנשיו בסמוך לציון הגר"ע. צילום: יעקב כהן

07:00 > נפתחו הקלפיות בכל רחבי הארץ, למעט הקלפיות ביישובים הקטנים, בבתי החולים ובתי הסוהר שייפתחו בשעה 08:00. 

6:45 > ראש הישיבה הגאון רבי שלום בער סורוצקין ומנכ"ל רשת הישיבות הגדולה בתבל, נחתו הבוקר מטיסה בלונדון בכדי להצביע בבחירות - לאחר מכן ימשיכו במסעם לארה"ב.

הגרש"ב סורוצקין והמנכ"ל הבוקר בנתב"ג. צילום: בחדרי חרדים

---

בשעה 22:00 תיסגרנה הקלפיות ותחל ספירת הקולות בבניין הכנסת, קודם לכן יתפרסמו תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה שמנסים לאמוד את תוצאות הבחירות.

לבחירות הללו נרשמו 47 רשימות, אולם כאמור בישורת האחרונה נותרו רק 40. בין אלה שפרשו נמצאת סיעת 'יחד' בראשות אלי ישי שהעבירה את תמיכתה ל'יהדות התורה'.

על פי תוצאות הסקרים האחרונים, הרשימות שעוברות את אחוז החסימה ויש להן הסיכוי להיות בכנסת הבאה, הן; 'הליכוד', 'כחול לבן', 'העבודה', 'יהדות התורה', ש"ס, 'הימין החדש', איחוד מפלגות הימין, 'כולנו', 'ישראל ביתנו', 'זהות', 'מרצ', וחד"ש-תע"ל. לפי רוב הסקרים שפורסמו לאורך מערכת הבחירות, גוש הימין-חרדים זכה לרוב, אולם היום הכל עשוי להשתנות לטוב או לרע.

יצוין כי יום הבחירות הינו יום שבתון, כלומר חופשה מהעבודה ולידיעת אלה שהחליטו לעבוד, על פי החוק הם יכולים לדרוש 200% שכר. החידוש בבחירות הללו שהנסיעה בתחבורה הציבורית תהיה חינמית בכל רחבי הארץ בכדי לעודד את המצביעים לנוע אל הקלפיות.

בבחירות 2015 עמד מנין בעלי זכות ההצבעה על 5,881,696 אזרחים ורק 72.34 אחוזים מהם יצאו להצביע.

הפעם היתה מערכת הבחירות יצרית ויש שיאמרו אף אלימה מילולית, כך שהפעם מסתמן יותר מתמיד כי התוצאות יהיו מפתיעות לכאן ולכאן. איש מבין ראשי המפלגות לא רגוע ביום הזה ומייחל לכמה שיותר כוח בכנסת הבאה.

צאו להצביע ולהשפיע את עתיד המדינה בארבע השנים הקרובות.

'בחדרי חרדים' יעדכן לאורך היום כולו אונליין על כל ההתרחשויות מכל הזירות עד לתוצאות האמת ולאחריהן.

בחירות 2019 יום הבחירות קלפיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד