ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בשירות דאע"ש

ישראלית אם לילדים תכננה לבצע פיגוע טרור

ערבייה ישראלית, אם לשבעה ילדים, המתגוררת בארה"ב, הודתה כי תכננה לבצע פיגוע עבור אירגון הטרור דאע"ש • צפויה לקבל עונש של עד 20 שנות מאסר וקנס כספי גדול

ישראלית אם לילדים תכננה לבצע פיגוע טרור
אילוסטרציה: כוחות דאע"ש צילום: צילום מסך

ערבייה ישראלית, אם ל-7 ילדים המתגוררת בוויסקונסין ארצות הברית מאז שנת 1992 הודתה כי תכננה פיגוע טרור עבור דאע"ש.

כלי תקשורת בארצות הברית מדווחים, כי ווהבה עיסא דאיס, בת ה-46 חתמה על עסקת טיעון ובה תודה כי ניסתה לגייס פעילים שירעילו מקורות מים ויבצעו פיגועי התאבדות.

כזכור, כלי תקשורת בארה"ב דווחו ביוני 2018, כי ערבייה ישראלית שחיה בעבר במזרח ירושלים, הדריכה גולשים ברשתות החברתיות, איך להכין פצצות מנשק ביולוגי.

האשה שנעצרה ביוני האחרון, התגוררה במדינת וויסקונסין בארה"ב והיתה פעילה ברשתות החברתיות בעיקר במטרה להפיץ את "תורת דאע"ש".

כפי שדווח אז ב'בחדרי חרדים', משרד המשפטים האמריקני פרסם כי האשה ווהיבה עיסא דעיס בת ה- 45, ילידת תושבת ירושלים, היתה מספקת תמיכה חומרית לארגון הטרור דאעש, והיא נעצרה בביתה.

על פי הדיווח בכלי תקשורת אמריקאים, האשה הינה תושבת קבע בארה"ב, לאחר שהתחתנה עם אמריקני ב-1992, השניים התגרשו ב-2003, והיא נשארה בארה"ב.

עוד על פי הדיווח, האשה הדריכה גולש שהיה מודיע של הרשויות והוא "התעניין" איך להרכיב פצצות מלוכלכות, היא הדריכה אותו לבשל רעל ריצין והסבירה לו איך להכניס את הרעל למאגרי מים ציבוריים, כך שמי שהיה שותה מהמים הללו, עלול היה למות.

בנוסף, היתה ברשותה של האישה, ספרייה וירטואלית עם הנחיות ברורות איך להכין פצצות גרעיניות. היא פרצה לחשבונות ברשתות החברתיות כדי להחדיר חומר אנטי מערבי וכדי לפרסם את האידיאולוגיה של דאע"ש וכן היא עודדה גולשים לבצע פיגועים בארה"ב.

היא צפויה לקבל עונש של עד 20 שנות מאסר וקנס כספי גדול, גזר הדין שלה צפוי להיות בספטמבר הקרוב.

דעאש ארה"ב פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד