י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"רוצים להשיב את משפט התורה"

נתניהו התעטף בטלית - הח"כ עצבן את לפיד

ראש הממשלה הגיע כמידי שנה לחגיגות יום ירושלים והפעם התעטף בטלית חדשה שקיבל במתנה | סמוטריץ' הצליח להקפיץ את לפיד שצייץ לעומתו בטוויטר, בצלאל לא נותר חייב ועקץ בחזרה

נתניהו התעטף בטלית - הח"כ עצבן את לפיד
נתניהו בחגיגות יום ירושלים במרכז הרב צילום: אהרן קרון, פלאש 90

בישיבת 'מרכז הרב' חגגו אמש (ראשון) במשך כחמש שעות את 'יום ירושלים', כאשר במהלך החגיגה, עלו בזה אחר זה רבנים ופוליטיקאים לשאת דברים בפני הרבנים והקהל ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו שסיים את נאומו בחצות ליל.

ראש הממשלה נכנס בעת נאומו של הרב יעקב שפירא, ראש ישיבת 'מרכז הרב', שהזמין אחריו את נתניהו לשאת דברים כשכיפה שחורה מעטרת את ראשו, הרב שפירא הפתיע את נתניהו ושלף טלית חדשה עליה נרקם 'בנימין בן צילה ובן ציון נתניהו'. ראש הממשלה התעטף בה על כתפיו וראש ישיבת 'מרכז הרב' בירך אותו וקרא את הפסוק יברכך השם וישמרך וגו'.

לפני שפתח את נאומו, שר לו גדול הזמר החסידי אברהם פריד, את "לבנימין אמר" וכן "והעיקר לא לפחד כלל". 

בנאומו שארך כעשרים דקות, אמר נתניהו בין הייתר כי "כל מי שלא רואה את שמחת יום ירושלים בישיבת מרכז הרב לא ראה... אתם יודעים את ההמשך. אפשר לשאוב פה הרבה מים חיים, איזו שמחה כבירה, איזו רוח גדולה, תודה לכם מקרב הלב'".

"באש ובמים", סמוטריץ' נישא על כתפי החוגגים. (מתוך טוויטר)

סמוטריץ' הרגיז בנאומו את לפיד והתגובה לא איחרה לבוא

לפני בואו של נתניהו, נאם חבר הכנסת בצלאל יואל סמוטריץ' מנהיגיה הפוליטיים של הציונות הדתית, שאמר בתוך דבריו, "אנחנו רוצים את תיק המשפטים, כי אנחנו רוצים להשיב את משפט התורה למכונו".

יאיר לפיד הגיב בזעם בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "לא לא לא ניתן. לא תהיה כאן מדינת הלכה".

סמוטריץ' הגיב לו; "יאיר אחי, פחד נובע מבורות. לא יזיק לך לבוא קצת למרכז הרב, תלמד קצת ותפסיק לפחד כל כך... שומר לך מקום לידי".

בנימין נתניהו יום ירושלים ישיבת מרכז הרב הרב יעקב שפירא טלית בצלאל סמוטריץ' יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד