י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
השרים התנגדו והתבכיינו

נקברה האופציה ששקד תשוריין בליכוד

לא רק הרעיה שרה, גם שרים בכירים בליכוד התנגדו בתוקף באוזני נתניהו: "ירקתי דם - איילת שקד תדחק אותי ברשימה ותשתלט על צמרת הליכוד", הלין אחד | אחר איים לפעול במלוא העוצמה נגד החלטה | וגם, ההצעה של נתן אשל לאיילת שקד | היא מאשרת. בליכוד מכחישים

נקברה האופציה ששקד תשוריין בליכוד
בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

נסתם הגולל; ראש הממשלה בנימין נתניהו, שם קץ לסאגה ומבהיר ברורות כי הפוליטיקאית הפופולרית איילת שקד לא תשוריין בליכוד, כך מפרסם הבוקר (שישי) הפרשן הפוליטי של 'ישראל היום' מתי טוכפלד.

על פי דיווחו, במהלך השבוע האחרון נפגש נתניהו, עם שרים וח"כים בכירים בתנועה בכדי לשוחח עמם על נושא חלוקת התיקים שהצטברו אצלו לאחר פיטוריהם של נפתלי בנט ואיילת שקד, כאשר תוך כדי עלה נושא השיריון של שקד ברשימה.

ב'ישראל היום' מצוטט אחד השרים הבכירים שהתנגד לשיריון ואמר לנתניהו, "אני לא עבדתי במשך שנים וירקתי דם בפריימריז ובאירועים, רק כדי שאיילת שקד תדחק אותי ברשימה ותשתלט על צמרת הליכוד". 

שר אחר איים על נתניהו, כי אם יביא את נושא השיריון שלה למרכז המפלגה, הוא ייתקל בחומה בצורה שכן הוא יפעל במלוא העוצמה נגד ההחלטה, "אם מישהו יעז להעלות את הנושא לסדר היום, חברי המרכז יבהירו לו מייד שאין על מה לדבר", כך איים אותו שר.

בתוך כך, אמש פרסם העיתונאי עקיבא נוביק ב'חדשות 13' כי בשיא משבר הקמת הממשלה, מקורבו של ראש הממשלה נתן אשל, שלח את איילת שקד כדי לרכך את יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, שיאות להיכנס לממשלה, בתמורה הבטיח לה אשל, להמשיך בתפקידה כשרה בממשלה.

בליכוד מיהרו לשגר הכחשה לפרסום וטענו כי לא היתה הצעה כזו, מאידך שקד הודתה שניסתה לתווך בין הצדדים אך כשלה.

כך או כך, כאמור על פי הדיווח ב'ישראל היום', ראש הממשלה הוריד את האופציה מעל השולחן ואיומי הבכירים בליכוד מצטרפים לדיווח ביום ראשון האחרון ב'חדשות 13', כי אשת ראש הממשלה שרה נתניהו הטילה וטו על שיריונה של איילת שקד לליכוד, "איילת שקד לא תהיה בליכוד - נקודה", קבעה בנחרצות.

לאחר סתימת הגולל על הרעיון, נותרו לפני איילת שקד שתי אופציות טבעיות, לרוץ שוב עם נפתלי בנט ב'ימין החדש' כאשר הפעם היא עומדת בראש הרשימה או להצטרף לאחוד מפלגות הימין המונהג כיום על ידי הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' שלא ששים לפתוח בפניה את דלתם.

איילת שקד מרכז ליכוד הליכוד מרכז הליכוד סיעת הליכוד שרים בנימין נתניהו שרה נתניהו בחירות לכנסת בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד