י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בתיעוד

מסוק התרסק על גג מבנה רב קומות במנהטן

תחת מזג אוויר גשום מסוק התרסק אל תוך מבנה רב קומות במנהטן, הטייס נהרג ולוחמי האש כיבו את השריפה במקום, אין כרגע מידע על פצועים נוספים. ראש העירייה: "בשלב זה אין שום אינדיקציה כי הנחיתה יכולה להיות קשורה לטרור"

מסוק התרסק על גג מבנה רב קומות במנהטן
לוחמי האש בסמוך לזירת ההתרסקות צילום: רויטרס

מסוק התרסק על גג בניין רב קומות בשדרה השביעית שבמרכז העיר מנהטן, ההתרסקות אירעה היום בצהרים שעון מקומי. מטעם מחלקת הכבאות נמסר, כי לוחמי אש היו על הגג במבנה בו התרסק המסוק, והחילוץ של הטייס התבצע תחת מזג אוויר גשום.

על פי הדיווח ברשת 'NBC 6' דרום פלורידה, הטייס נהרג לאחר שביצע נחיתת חירום, וכי לוחמי האש כיבו את השריפה. המסוק נחת על בנין בן 54 קומות ומיד עלה באש. כך על פי גורמים רשמיים.

לא ברור עדיין מה גרם לטייס המסוק לנחות במקום, כמו"כ, עדיין לא פורסם שמו של הטייס, או למי שייך המסוק.

 

מושל ניו יורק אנדרו קומו שהיה באזור באותה עת אמר כי "בשלב זה אין שום אינדיקציה כי הנחיתה יכולה להיות קשורה לטרור". יש לציין כי מזג האוויר היה גרוע באותה עת, מה שאולי הוביל לתקלה במסוק.

הבניין שנפגע וכן בניינים סמוכים, פונו כאמצעי זהירות. אדם אחד צייץ בחשבון הטוויטר שלו, כי הוא הרגיש "שהבניין רעד בזמן הנחיתה של המסוק".

מהבית הלבן נמסר, כי הנשיא קיבל תדרוך על המצב והוא עוקב אחר ההתפתחויות. המועצה הלאומית לבטיחות התחבורה הודיעה, כי היא מודעת לכך ועוקבת אחר המקרה, מינהל התעופה הפדרלית מסר כי הוא "אוסף מידע, והוא יעדכן כאשר יהיו פרטים נוספים".

מנהטן לוחמי האש תאונה מסוק התרסקות מסוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד