י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גפני בדיון סוער

'אם החילונים יציעו מדינת הלכה, נצביע נגד'

סערת סמוטריץ' ומדינת ההלכה: בעוד הקמפיין של ישראל ביתנו ויש עתיד מתנהל בימים אלו נגד הסיעות החרדיות בטענה כי הם פועלים למדינת הלכה - ח"כ גפני מבהיר כי מעולם החרדים לא ביקשו זאת • "תגידו, אתם מתי שמעתם מאיתנו איזה שהוא רמז על מדינת הלכה?" • צפו בתיעוד 

'אם החילונים יציעו מדינת הלכה, נצביע נגד'
גפני זועם בוועדה צילום: צילום מסך, ערוץ הכנסת

בעוד קמפיין מפלגת ישראל ביתנו ויש עתיד מתנהל בימים אלו נגד הסיעות החרדיות בטענה כי הם פועלים למדינת הלכה - יושב ראש ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני מבהיר בדיון בוועדת הכספים כי הם מעולם לא ביקשו זאת.

לדברי חה״כ גפני, ״הפיזור זה בגלל ישראל ביתנו. אם לא אתם, אם הייתם מתנהגים נורמלי לא היה פיזור״.

גפני הוסיף: ״ראיתי מודעה שלכם ׳כן למדינת יהודית - לא למדינת הלכה׳. תגידו, אתם מתי שמעתם מאיתנו איזה שהוא רמז על מדינת הלכה?!״, תהה.

גפני הוסיף, ״מאז קום המדינה לא היה דבר כזה. אתם מציעים מדינת הלכה, אנחנו נתנגד״, הבהיר גפני. חברת הכנסת קטי שטרית אמרה בהומור ״זה טוב, לפי המשפט העברי והתורה - ראש הממשלה לא צריך אפילו שימוע״.

גפני הוסיף לתקוף את ישראל ביתנו: ״הם חיפשו משהו להגיד נגדנו, אני אומר את זה לפרוטוקול - גם אם מפלגה חילונית תציע מדינת הלכה אנחנו נצביע נגד. שתדעו שזה שקר״.

חבר הליכוד חבר הכנסת שלמה קרעי הוסיף על דברי גפני ואמר כי ״ישראל ביתנו בשפל חסר תקדים - אז חיפשו להמשיך את מסורת טומי לפיד״.

מדינת הלכה בצלאל סמוטריץ' משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד