ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
תאם לתיאור שמסרה

תקיפת הילדה: זו ראיית הזהב בכתב האישום

יממה לאחר שנחשף סיפור התקיפה האכזרית בילדה החרדית בת ה-7 והוגש כתב אישום נגד הפלסטיני, מסתמן כי למשטרה חסרים ראיות פורנזיות מהזירה שיחזקו את העדויות, אך ראיית זהב אחת יש לחוקרים

תקיפת הילדה: זו ראיית הזהב בכתב האישום
בובה, אילוסטרציה צילום: pixabay

יממה לאחר הגשת כתב האישום נגד הפלסטיני בן ה-46 שביצע את התקיפה האכזרית בילדה החרדית בת ה-7, מתבררים פרטים חדשים.

על פי הפרטים שנחשפים, מדובר בחקירה מורכבת משחשבו בתחילה, נוכח הגשת תלונה מאוחרת וכן חסרים בחומר הראיות ממצאים פורנזיים (ממשיים מהזירה) שיחזקו את העדויות.

על פי הדיווח של משה נוסבאום ב'החדשות', כמה ימים לאחר המקרה הילדה שבה לבית הספר, וכאשר ראתה את המנקה, הצביעה ועברו ואמרה "זה הוא". מה שעדיין נותר באפלה, היכן התרחשה התקיפה האכזרית, מאחר והילדה התקשתה לספר היכן בדיוק היא קרתה.

בחלוף כמה ימים, הגיע לתחנת המשטרה תושב המקום. על פי הדיווח של נוסבאום התושב שאל למה החשוד נעצר, ולשאלת החוקרים השיב כי הוא ביצע בביתו עבודות שיפוצים. חוקרי המשטרה חשדו כי המעשה החמור נעשה בביתו, ולאחר ביקור בדירה הדבר תאם לתיאור שמסרה הילדה על פנים הדירה וכך פוענח מיקום הביצוע, כך שזו ראיית הזהב של חוקרי המשטרה.

בנוסף, מבדיקת הפוליגרף שהיצעו בחשוד עלה, כי הוא דובר שקר. יחד עם זאת, מאחר וחלף זמן מה מאז התקיפה ועד להגשת התלונה ואיתור הדירה, אין לחוקרים ממצאים פורנזיים כמו DNA או פריטים פיזיים אחרים שמקשרים אותו למעשה או למקום.

תקיפה חמורה תקיפה אכזרית כתב אישום אונס הילדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד