י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סמסונג מודה: התחממות הסוללות גרמה לפיצוץ הגלקסי נוט 7

החברה דחתה את השקת מכשיר הדגל הבא של החברה - הגלקסי S8 - בתערוכת MWC בברצלונה

סמסונג נוט 7
סמסונג נוט 7



בתחילת ספטמבר 2016 הודיעה ענקית הטכנולוגיה סמסונג על ריקול חסר תקדים של מכשירי הנוט 7, בעקבות ריבוי דיווחים על פיצוצים והתלקחויות של המכשירים.

כעת, כחמישה חודשים לאחר השקת המכשיר ולאחר חודשים של חקירה מעמיקה, מצהירה החברה באופן רשמי כי הסיבה לכך היא תקלה חמורה שנבעה מכשל בתכנון וייצור הסוללות המקוריות והחלופיות שחולקו לאחר הריקול.

תוצאות החקירה אינן מפתיעות וכבר מתחילת הפרשה היה ברור כי מקור הפיצוץ מגיע מהסוללות. מסמסונג נמסר כי 96 אחוז מיותר משלוש מיליון מכשירי נוט 7 שנמכרו הוחזרו לחברה. סמסונג הקצתה לחקירה כ-700 ממהנדסיה שבחנו כ-200 אלף מכשירי נוט 7 ויותר מ-30 אלף סוללות נפרדות. הפרשה פגעה לא רק במוניטין של החברה, שנחשבת ליצרנית מובילה של סמארטפונים בעולם, ולפי ההערכות היא מחקה כ-5.3 מיליארד מהרווח התפעולי של החברה.

ממצאי החקירה שהוצגו מלמדים כי מקור התקלה הוא עיצוב לקוי של הסוללה המקורית עליו אחראיות שתי חברות חיצוניות שונות - אותן לא חשפה החברה.

די ג'יי קו, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג, אמר במסיבת העיתונאים שכינס "אני מאוד מצטער על כך וסמסונג תעשה הכל על מנת להשיב אליה בחזרה את אמון הציבור. עוד אמר קו כי בסמסונג החליטו לדחות את השקת מכשיר הדגל הבא של החברה - הגלקסי S8 שהיתה אמורה להתרחש בתערוכת MWC בברצלונה, למועד מאוחר יותר על מנת לוודא שהתקלה לא תחזור על עצמה.
סמסונג נוט 7 ריקול סוללה אנדרואיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד