י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הלקוחות בורחים להם

מלחמת הבנקים במגזר החרדי: 'מזרחי טפחות' יפרסם באמצעות 'טריו' כדי שהחרדים לא יברחו

תקציבים לא גדולים. לוגו הבנק
תקציבים לא גדולים. לוגו הבנק

ממשיכה מלחמת הבנקים במגזר החרדי: בנק 'מזרחי טפחות' החליט לראשונה להפנות תקציבי פרסום למגזר החרדי, והמשרד הנבחר לשם כך הוא משרד הפרסום 'טריו'. הבנק צפוי בשבועות הקרובים לעלות בקמפיין פרסומי ובמגוון הטבות והנחות ללקוחותיו.

'מזרחי טפחות' הוא בנק שנוצר כתוצאה ממיזוג בין שני הבנקים - מזרחי וטפחות. לאחרונה יצא הבנק בקמפיין פרסומי נרחב בציבור הכללי, לרגל השקת הלוגו והשפה והפרסומית החדשה. בזמנו, לא תוכננה פעילות כלל למגזר החרדי לרגל ההשקה.

אך הימים נקפו, ובקרב אנשי השיווק של הבנק החלו לראות תופעה של נדידת לקוחות. זאת, בעקבות מאמצי השיווק והפרסום הנרחבים של כל הבנקים הגדולים - בנק דיסקונט, בנק לאומי והפועלים, וכן הבנק הוותיק יותר במגזר החרדי - בנק פאג"י.

בבנק 'מזרחי טפחות', שנהנה עד עתה מנתח שוק גבוה במגזר החרדי, בגלל הזהות הדתית שלו ופריסת הסניפים בריכוזיים החרדיים, הוחלט לעשות מעשה. בחודשים האחרונים החלו מגעים עם משרד הפרסום 'טריו' במטרה להילחם בתועפת הנדידה ולשמר לקוחות.

כאמור, משרד הפרסום 'טריו' צפוי לעלות בקורב בקמפיין פרסומי, לאחר קבלת האישורים מהבנק. אולם יש לציין, כי תקציבי הפרסום של הבנק הממוזג לא צפויים להיות בסדר הגדול של תקציבי הפרסום של הבנקים הגדולים, אלא נמוכים מהם באופן משמעותי.

בתוך כך, עדין לא הוחלט מי יהיה הזוכה במכרז על תקציב הפרסום של בנק 'מרכנתיל דיסקונט'. כזכור, דווח כאן כי הבנק מקיים מכרז על תקציב הפרסום, בו מתמודדים בשלב זה 'אפיקים' ו'תוצאות אפקטיביות'. מהבנק נמסר, כי ההנהלה הבכירה עדין לא התפנתה לדון בנושא.

באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד