י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שוואקי יורד מהמדפים

הדיסק החדש של שוואקי יורד מהמדפים בעקבות צו מניעה מבי"ד של הגר"נ קרליץ. 'גל פז' טוענים כי המפיק התחייב להפיץ את הדיסק באמצעותם ולא ב'גרינטק'

עטיפת הדיסק החדש
עטיפת הדיסק החדש

בי"ד של הגר"נ קרליץ הוציא צו מניעה המורה להפסיק את שיווק הדיסק החדש שהוציא הזמר יעקב שווקי. הצו הוצא לבקשת חברת 'גל פז הפקות'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המפיק של שוואקי, יוחי בריקסמן, התחייב בעבר בעל-פה לשווק את הדיסק החדש של שוואקי באמצעותם. אולם במהלך הזמן הוא הביע אי שביעות רצון מפעילות 'גל פז', ולכן בסופו של דבר חתם על הסכם הפצה עם חברת 'גרינטק'.

ב'גל פז' פנו לבי"ד של הגר"נ קרליץ בבקשה למנוע את השיווק של הדיסק בעקבות הפרת ההתחייבות. כאמור, בי"ד פסק צו מניעה על שיווק הדיסק.

יצוין כי הדיסק כבר משווק בחנויות המוזיקה מזה כמה ימים, וככל הנראה, בזמן הקרוב הוא יוסר מהמדפים בעקבות פסק הדין.

בעלי חברת גרינטק נמצאים כעת בחו"ל משם מנוהל למעשה, המו"מ עם בית הדין. הצו אומנם יצא כנגד החברה, אולם הניזוק העיקרי הוא מפיק הזמר, שהודיע כי כי התהליך ההדברות עם הבי"ד, בעיצומו, וככל הנראה הצו יוסר ביומיים הקרובים. בתוך כך, בגרינטק מודים בחצי חיוך לאנשי 'גל פז', על הקמפיין הפרסומי.

לאחרונה פורסם ב'בחדרי חרדים' כי בכוונת מרדכי בן דוד להגיש תביעת ענק כנגד 'גל פז', בטענה כי הוציאו לאור דיסק אוסף שלו נגד רשותו וכנגד החוק. ב'גל פז' טענו אז כי הכל נעשה על-פי חוק ואילו מרדכי בן דוד הוא זה אשר חייב להם כספים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד