י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קניות ברשת: מעתה כל אחד יכול!

השנה גם אתם תוכלו להצטרף לשיגעון הקניות ברשת, בעברית בשירות ובנגישות. לקראת חודש המבצעים וההנחות באתרי הסחר הגדולים בעולם הכירו את צ'יפי – פלטפורמת הקניות שתאפשר לכם לרכוש מאתרי הסחר הגדולים בקלות!

קניות ברשת: מעתה כל אחד יכול!
ך

לקראת חודש המבצעים וההנחות באתרי הסחר הגדולים בעולם הכירו את צ'יפי – פלטפורמת הקניות שתאפשר לכם לרכוש מאתרי הסחר הגדולים בעברית תוך מתן שירות ישראלי וחווית קניה נהדרת
שיגעון הקניות ברשת בפרט בבלאק פריידי שוטף את ישראל. המסחר ברשת הפך בשנים האחרונות להיות תוסס מאי פעם, עד שעל פי תחזיות האנליסטים, בשנים הקרובות עלולים הקניונים להרגיש ירידה חדה במכירות בשל ההזמנות המרובות מאתרי הסחר בחו"ל.

אתרי הסחר הגדולים ובהם איביי, אמזון ואליאקספרס מציעים מחירים זולים בהשוואה לישראל, אולם חלק גדול מהישראלים עדיין חוששים לבצע את העסקאות אל מול האתרים.

על פי הערכות בענף כרטיסי האשראי, היקפי הרכישות אונליין שנעשות מעבר לים, הסתכמו ב-12 מיליארד שקל בשנת 2015. חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד ערכה סקר לקראת חודש הקניות, וממנו עלה כי עיקר הרכישות ברשת (56%) מסתכמות בעד 500 שקל לחודש, ככל הנראה בגלל סוגיות מכס ומיסוי ו- 26% מהרכישות מסתכמות בין סכום של 501-1000 שקל. 39% מדווחים שרכשו בשנה שעברה מוצרים ב"חגי האונליין". שיעור דומה מתכוונים לרכוש מוצרים גם השנה בימי המבצעים הללו.

גם בציבור החרדי חדרה אט אט ההכרה כי ניתן לרכוש מוצרים מחו"ל באחוזי הנחה ניכרים, ובסניפי הדואר בערים החרדיות, מחזה נפוץ הוא לראות את הציבור עומד וממתין לקבלת דברי הדואר שנשלחו מחו"ל. למרות זאת, מספר קשיים אותם חווים בציבור הישראלי בכלל ובציבור החרדי בפרט, מעיב על החוויה, ורבים נאלצים לוותר על הקניות האטרקטיביות.

בסקר שנעשה על ידי פייפאל, נשאלו אנשים שהצהירו שלא קנו אונליין מחו"ל מהי הסיבה לכך. רבים ענו כי "אני לא יודע מה יקרה אם המוצר לא יגיע או שיגיע לא כמו שתואר על ידי המוכר".
מכשול השפה הוא אחד האתגרים העיקריים בהם נתקל הקונה הישראלי. למי שלא שולט באנגלית ישנו קושי בחיפוש באתרי הקניות הבינלאומיים, ההתנהלות מול המוכרים שמתבצעת באנגלית, היעדר כרטיס אשראי בינלאומי ומכשולים נוספים.

פתרון שמציעה חברה ישראל בשם צ'יפי עשוי לפתור את הבעיות.

צ'יפי הינה פלטפורמה בעברית לחיפוש והזמנת מוצרים מאתרי הסחר הגדולים. הכל במקום אחד. בצ'יפי ניתן לפתוח חשבון אחד ולהזמין מאיביי, אמזון ואליאקספרס במקום אחד.

צ'יפי מעניקה לגולשים שירות לקוחות ישראלי בעברית. לא עוד פניות למוכר בשפה האנגלית וקשיי שפה. במידה שהרוכש נתקל בבעיה הרי שצוות שירות הלקוחות של צ'יפי יעמוד לרשותו ויפנה למוכר, ייעזר בהגנת הצרכן ויפעל עבור הקונה.

באתר צ'יפי ניתן לרכוש בכל כרטיסי האשראי בין אם הוא ישראלי או בינלאומי כאשר האתר מאובטח על פי אמות המידה המחמירות ביותר. באתר צ'יפי ניתן לחפש מוצרים בקלות בשורת החיפוש או לפי קטגוריות כגון: אופנה, רכב, תכשיטים, אלקטרוניקה, סלולר, צילום ועוד.

הצרכנים שרוכשים באמצעות צ'יפי מגלים כי הודות לפלטפורמה החדשה הם גילו עולם חדש של חווית קניה בינלאומית ונגישה – דבר שלא היה קיים עבורם.

לדברי יוסי טוהר יחיד מנכ"ל צ'יפי: "צ'יפי הוקמה במטרה להנגיש את אתרי הקניות הגדולים בעולם לכלל הציבור שגולש באינטרנט, למנוע את הפחד לרכוש מחו"ל, ליהנות מהנחות ענקיות בהשוואה לישראל ולקבל את התמורה שבעדה שילמת. בצ'יפי אנו עומדים על זכויות הלקוח לקבל מוצר או כסף בחזרה".

לפרטים נוספים
בלאק פריידי צ'יפי קניות ברשת מחשבים טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד